1
Vraag
2
Reageer en help mee
maik81

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

samsung c7140 -harddisk

De c7140 -harddisk geeft aan dat ik een pincode moet uitvoeren om een software update te doen, dit wil ik ook maar ik kan met geen mogelijkheid 0000 invoeren hij pakt het simpelweg niet. Wat is hiermee aan de hand?

 

6 Reacties 6
Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes


Hallo,

Uw eerste topic, dus : dit is een openbaar Ziggo forum, waar Ziggo klanten elkaar proberen te helpen. Tevens komen Ziggo moderators/medewerkers ( zij hebben “_Ziggo” achter hun naam staan ) om de zoveel tijd langs in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.


Google: “…. Ga naar MENU→Instellingen→Productinformatie en type vervolgens 1234 in, negeer het stopteken dat wordt getoond bij de eerste cijfers. Als het goed is verschijnt hierna de huidige pincode ….”

In de handleiding staat inderdaad 0000. Werkt dat niet, dan zou u een reset moeten uitvoeren, maar of dan alle opnames bewaard blijven, dat weet ik niet.

maik81
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt, Ik ga dit proberen. Ik laat weten of het gelukt is.

 

Groet.

Maik

maik81
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

MENU→Instellingen→Productinformatie 

ik kan erna niks doen geen code of watsan ook

maik81
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Standaard instellingen herstellen gaat ook niet vraagt weer om pincode en reageert ook niet daarop

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes
maik81 wrote:

MENU→Instellingen→Productinformatie 

ik kan erna niks doen geen code of watsan ook

 

Helaas.

Misschien hebben anderen nog een idee?

Misschien toch een reset, maar dan moet u zelf uitzoeken ( Google’n ) of uw opnames gevaar lopen.

Suc6.

maik81
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik had nog een ci module is opgelost nu

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic