Ik ontvang als het goed is deze week een retourdoos. Past deze retourdoos door mijn brievenbus of wordt deze door een bezorger afgegeven? Ik ben namelijk weinig thuis en wil liever geen pakketjes bij de buren.. dus mijn vraag is of de retourdozen door de brievenbus worden bezorgd? 🙂 alvast dank voor de reactie(s)
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi,
De retourdoos past inderdaad door de brievenbus. Hij is namelijk opgevouwen Bij de retourdoos zitten instructies voor het opsturen, zodat de doos op de juiste manier uit elkaar gevouwen kan worden.
Groet,
Evert
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi,
De retourdoos past inderdaad door de brievenbus. Hij is namelijk opgevouwen Bij de retourdoos zitten instructies voor het opsturen, zodat de doos op de juiste manier uit elkaar gevouwen kan worden.
Groet,
Evert
Oké Dankje Evert!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.