1
Vraag
2
Reacties
arvandijk

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

replay tv mediabox next neem abonnement

Ik kan geen TV terugkijken via de next, wel via de app. Er staat dat ik een abonnement moet nemen, maar dat heb ik. Het probleem wordt vaker gepost, maar ik zie nooit een oplossing staan. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Hey goedemiddag @arvandijk

Welkom hier op de Community! Top dat je zelf al op onderzoek uit bent gegaan om het probleem wat je ervaart op te lossen. Deze melding heeft vaak te maken met het abonnement wat (nog niet) goed is geladen op de Mediabox Next, het zenderoverzicht ophalen via Mijn Ziggo is daarvoor de oplossing. Ik heb zojuist een seintje gestuurd naar je Mediabox Next waardoor je abonnement opnieuw wordt geladen op je mediabox, dit heeft hetzelfde effect! Zou je over ± 1 uur nogmaals kunnen controleren of het lukt om terug te kijken? 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Hey goedemiddag @arvandijk

Welkom hier op de Community! Top dat je zelf al op onderzoek uit bent gegaan om het probleem wat je ervaart op te lossen. Deze melding heeft vaak te maken met het abonnement wat (nog niet) goed is geladen op de Mediabox Next, het zenderoverzicht ophalen via Mijn Ziggo is daarvoor de oplossing. Ik heb zojuist een seintje gestuurd naar je Mediabox Next waardoor je abonnement opnieuw wordt geladen op je mediabox, dit heeft hetzelfde effect! Zou je over ± 1 uur nogmaals kunnen controleren of het lukt om terug te kijken? 

arvandijk
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het is gelukt!

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19176Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7277Likes

Fijn om te lezen dat het gelukt is @arvandijk ! Veel kijkplezier gewenst 😉 Als je nog vragen hebt, weet je dat je altijd terecht kunt op de Ziggo Community.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic