Ik kan geen TV terugkijken via de next, wel via de app. Er staat dat ik een abonnement moet nemen, maar dat heb ik. Het probleem wordt vaker gepost, maar ik zie nooit een oplossing staan.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey goedemiddag @arvandijk,
Welkom hier op de Community! Top dat je zelf al op onderzoek uit bent gegaan om het probleem wat je ervaart op te lossen. Deze melding heeft vaak te maken met het abonnement wat (nog niet) goed is geladen op de Mediabox Next, het zenderoverzicht ophalen via Mijn Ziggo is daarvoor de oplossing. Ik heb zojuist een seintje gestuurd naar je Mediabox Next waardoor je abonnement opnieuw wordt geladen op je mediabox, dit heeft hetzelfde effect! Zou je over ± 1 uur nogmaals kunnen controleren of het lukt om terug te kijken?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hey goedemiddag @arvandijk,
Welkom hier op de Community! Top dat je zelf al op onderzoek uit bent gegaan om het probleem wat je ervaart op te lossen. Deze melding heeft vaak te maken met het abonnement wat (nog niet) goed is geladen op de Mediabox Next, het zenderoverzicht ophalen via Mijn Ziggo is daarvoor de oplossing. Ik heb zojuist een seintje gestuurd naar je Mediabox Next waardoor je abonnement opnieuw wordt geladen op je mediabox, dit heeft hetzelfde effect! Zou je over ± 1 uur nogmaals kunnen controleren of het lukt om terug te kijken?
Het is gelukt!
Fijn om te lezen dat het gelukt is @arvandijk ! Veel kijkplezier gewenst 😉 Als je nog vragen hebt, weet je dat je altijd terecht kunt op de Ziggo Community.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.