Als ik een programma terugkijk, zie ik een venster ‘reclame overslaan’. Maar daar kan ik niet op klikken (OK op geven).
Lukt wel met ‘volgende aflevering’ wat verschijnt bij opnames..
Wat is de oplossing hiervoor?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Over het algemeen kan je bij de commerciële zenders de reclame niet doorspoelen in combinatie met replay tv. Als je het programma opneemt en de opname terug kijkt dan kan je wel de reclame doorspoelen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Over het algemeen kan je bij de commerciële zenders de reclame niet doorspoelen in combinatie met replay tv. Als je het programma opneemt en de opname terug kijkt dan kan je wel de reclame doorspoelen.
Dat venster ''reclame overslaan'' heb ik nog nooit gezien of van gehoord.
Op welk apparaat, zender of programma zie je dat?
heb een Mediabox next. Als ik een programma van een commerciële zender terug wil zien, komt in beeld. Doorspoelen kan dan niet. Reclame overslaan komt in beeld, maar is niet te gebruiken. Is dan een overbodige functie….
Nee, de melding is ''kijk verder na de reclame'', toegegeven een wat overbodige melding.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.