1
Vraag
2
Reacties
Jo50

Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

radio via mediabox en coax ingang luisteren

Beeld en geluid vallen even weg met in de linker bovenhoek het woord Wide?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Jo50 Ik ging uit van de tekst in de kop van je bericht: "radio via mediabox en coax ingang luisteren"

 

Flits?

Bedoel je daarmee het wisselen van het beeld?

Zo ja, kijk in de instellingen van je TV, ergens staat iets van Beeldinstellingen en Wide en zwarte balken bij 4:3 enz. ???

Bekijk in context

Jo50
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Heeft inderdaad met het beeld te maken en is dus al opgelost! Bedankt Bert en Jacob!

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Je hebt Next mini als Topic label gekozen en je noemt een coax ingang, maar een coax ingang heeft de Next mini niet.

 

Kun je precies beschrijven waarmee wat niet goed gaat?

bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5193Posts
  • 194Oplossingen
  • 3111Likes

"Wide" meldt mijn tv ook als er een beeld aanpassing aangeboden wordt. Heeft niets met radio te maken. Het feit dat de Next/Mini even omschakelt tussen twee beeldformaten, kunnen dezelfde zijn, kan door de tv gezien worden als wijziging waarop deze zich daarop aanpast. Kan ook een kleine onderbreking zijn. 

Jo50
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Beste Bert, het gaat niet om het luisteren naar de radio, maar kijken via de mini naar tv. Uiteraard zonder coax maar via wifi. Ik heb al een tip gekregen dat het hiet om het wisselen/aanpassen van het beeld gaat. Maar hoe kom ik van  die "flits" af?

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Jo50 Ik ging uit van de tekst in de kop van je bericht: "radio via mediabox en coax ingang luisteren"

 

Flits?

Bedoel je daarmee het wisselen van het beeld?

Zo ja, kijk in de instellingen van je TV, ergens staat iets van Beeldinstellingen en Wide en zwarte balken bij 4:3 enz. ???

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Jos50 als je net lekker naar je favoriete programma zit te kijken wil je natuurlijk niet dat de boel weg/uitvalt.

Heb je iets aan de tips van @Bert? Of is het al opgelost? Dan horen we het ook graag! 

Jo50
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Heeft inderdaad met het beeld te maken en is dus al opgelost! Bedankt Bert en Jacob!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic