Henk19501

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

radio van analoog naar digitaal: Radio luisteren via Mediabox XL

Vraag over radio van analoog naar digitaal. Heb mediabox xl en die heb ik aangesloten op mijn stereo. Kan nu weer radio luisteren maar alleen via de afstandsbediening met de knop stem gestuurd. De vraag is kan ik ook de radio bedienen met bde knoppen op de afstandsbediening. Ik zie daar wel een knop op van TV maar als ik dan terug wil naar radio kan dat alleen stem gestuurd? Of kan dat ook anders

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb
Expert
Expert
  • 10481Posts
  • 1955Oplossingen
  • 3402Likes

De knop tv op de afstandsbediening is alleen om je tv aan of uit te zetten.

Zo luister je radio | Klantenservice | Ziggo

Zo luister je radio met een Mediabox Next en XL
Als je een Mediabox Next of XL hebt, luister je heel makkelijk radio via een app op je box. Zo doe je dat:

Zet je televisie en mediabox aan.
Druk op de knop HOME of MENU op de afstandsbediening van de mediabox.
Je ziet dan TV & Replay met daaronder de meest bekeken zenders. Rechts van de meest bekeken zenders staat de app Radio.
Druk op OK om naar het zenderoverzicht te gaan.
Selecteer het logo van de zender waar je naar wilt luisteren en klik op OK om te luisteren.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Steefb
Expert
Expert
  • 10481Posts
  • 1955Oplossingen
  • 3402Likes

De knop tv op de afstandsbediening is alleen om je tv aan of uit te zetten.

Zo luister je radio | Klantenservice | Ziggo

Zo luister je radio met een Mediabox Next en XL
Als je een Mediabox Next of XL hebt, luister je heel makkelijk radio via een app op je box. Zo doe je dat:

Zet je televisie en mediabox aan.
Druk op de knop HOME of MENU op de afstandsbediening van de mediabox.
Je ziet dan TV & Replay met daaronder de meest bekeken zenders. Rechts van de meest bekeken zenders staat de app Radio.
Druk op OK om naar het zenderoverzicht te gaan.
Selecteer het logo van de zender waar je naar wilt luisteren en klik op OK om te luisteren.

Bekijk in context

Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 1242Posts
  • 128Oplossingen
  • 321Likes

Hey @Henk19501
Ik zie dat @Steefb je van antwoord heeft voorzien. Kun je hiermee uit de voeten?

vandermullen1

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb dezelfde vraag, het antwoordt dat is gegeven gaat over de bediening via de TV.
De vraag gaat over het kiezen van andere zender met de afstand bediening , tv uit, audio aangesloten via Spif (optisch)
Er zit geen 'Radio" knop op, anders dan de microfoon. En ik kan ook geen andere zenders 'oproepen' met de microfoon

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 51179Posts
  • 3212Oplossingen
  • 11660Likes

Veel radio zenders zijn op te roepen met b.v. radio Omroep Brabant - Radio1 - radio2 - radio q music - Skyradio.

@vandermullen1 Er is geen radioknop, hopelijk komt in de toekomst de keuze mogelijkheid zoals op TV en andere mediaboxen b.v. 801 voor radio 1 enz.

Uitgelicht topic