rotar01

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

radio app screensaver is veels te aanwezig

Vandaag de mediabox xl update gedaan. Helaas… had ik dat maar niet gedaan. De screensaver van de radio app is zó nadrukkelijk aanwezig, dat ik zelfs overweeg van provider te wisselen. Eerst 1200 gebeld: antwoord was dat de gele cirkels niet zijn aan te passen.  Het oude rustig golvende horizon beeld was prima, dit gele ding nu is een ware stoorzender. Wat te doen??>

10 Reacties 10
Jeannette111111

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik blijf even meelezen. Wij hebben precies dezelfde mening over deze verschrikkelijk, opvallende, retro oranje, hysterische vlek. Degene die dit verzonnen heeft..…

Ik hoop echt dat we deze cirkels snel kunnen wijzigen. 

robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17421Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

Als het mogelijk is .. box aansluiten op je versterker! ?reciever. tv hoeft dan niet aan.

 

Verder bij veel merken Tv"s kan je het beeld uitzetten in een menu. Tv blijft aanstaan, maar beeld wordt gewoon zwart. wellicht een paar opties voor jullie.

 

Maar persoonlijk zou ik ook voor een andere Screensaver kiezen

Jeannette111111

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Robbo, bedankt voor de tips!! Hier kunnen we wat mee.

robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17421Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

Graag gedaan, !!

knogler

Level 1
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ziggo heef niet over nagedacht, dat bij die irritante oranje screensaver, mensen met epilepsie niet tegen kunnen. 

Herman Hofman

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Kan Ziggo zorgen voor een rustiger of wisselende screensaver. Je wordt echt gek van die oranje cirkel screensaver, wanneer je radio luistert. Vorige Media box gaf rustig beeld. Waarom nu zo iets druks. Ik zie dit graag anders. Juist stereo installatie de deur uitgedaan, omdat TV / radio met soundbar mooi geluid geeft. Ik heb een  Philips 65OLED934

Stjacobi

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Welke idioot bedenkt zo een epilepsie opwekkene screensaver als je rustig naar de radio wil luisteren. 

Wordt hier werkelijk iemand voor betaald? 

Ron65_Amsterdam

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb een grote tv wat dus supercircels toont wanneer ik naar klassiek zit te luisteren. Waarom geen keuzemenu met screensavers met ook wat gedimde versies!

Ron65_Amsterdam

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb een grote tv wat dus super cirkel toont wanneer ik naar klassiek zit te luisteren. Waarom geen keuzemenu met screensaver met ook wat gedimde versies!

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Uitgelicht topic