MartijnNuijs!

Level 7
  • 185Posts
  • 0Oplossingen
  • 65Likes

"nieuwe" afstandsbediening

Ok, dus wat is er precies nieuw aan de gratis afstandsbediening die je kan aanvragen bij Ziggo voor de next box? En zeg niet voice control hoor, want dat werkt nu ook al prima!😁

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Er is geen nieuwe afstandsbediening voor de Next, dat is de nieuwe afstandsbediening voor de Mediabox XL.

Afstandsbediening met Voice Control | Ziggo

MartijnNuijs!
Topicstarter
Level 7
  • 185Posts
  • 0Oplossingen
  • 65Likes

Aha, gewoon de email naar iedere abonnee gestuurd dus... Uitstekend! Mooi dat mijn next afstandsbediening (de 2e in een jaar tijd) alweer langzamerhand de geest aan het geven was. 

MartijnNuijs!
Topicstarter
Level 7
  • 185Posts
  • 0Oplossingen
  • 65Likes

Dat deze afstandsbediening alleen voor Mediabox XL zou zijn haal ik overigens niet uit die link hoor... maar goed, de mijne werkt weer prima👍

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemiddag @MartijnNuijs!  en een warm welkom op de Community,
 

Super dat het inmiddels al gelukt is met de afstandsbediening! Laat je het weten als wij je verder nog ergens mee kunnen helpen? We staan hier graag voor je klaar. 

MartijnNuijs!
Topicstarter
Level 7
  • 185Posts
  • 0Oplossingen
  • 65Likes

Geloof nou niet echt dat jullie de strekking van dit verhaal begrepen hebben!😁

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1334Posts
  • 203Oplossingen
  • 677Likes

Dat ziet er inderdaad zo uit @MartijnNuijs! Ik begrijp dat je onterecht een mail ontvangen hebt over een nieuwe afstandsbediening terwijl je die al lang hebt. 
Niet nuttig dat je die mail hebt gehad, sarcasme leest heel moeilijk met platte tekst. 

Begrijp ik daarnaast ook goed dat je met je huidige afstandsbediening langzaamaan al weer problemen ervaart? Wat voor problemen gaat het om? 

Uitgelicht topic