Bewaard-kijklijst....
En dan staan daar al een hele tijd veel titels in die "niet beschikbaar" zijn. Irritant dat dat ze op die manier daarin blijven staan. Kan overigens blijkbaar geen afbeelding toevoegen hier, dan was het meteen duidelijk.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Op de knop met de 3 puntjes of op ''ok'' klikken en verwijderen kiezen lukt niet?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Klik op het cameraatje en je kunt een afbeelding toevoegen.
Helaas, maar dat lukt dus niet! (Op mobiel)
@MartijnNuijs! irritant! Is een ander apparaat een optie? Een laptop of pc?
Wat de aangegeven titels aangaat: gaat dit over de Movies & Series catalogus? Ervaar je dit ook op meer apparaten?
Ik kijk dit alleen via tv/next box. Ander apparaat kan misschien, maar lost dit probleem niet op natuurlijk..
@MartijnNuijs! ik doelde in eerste instantie op het delen van de afbeelding 😉 Kan gebeuren hoor.
En die titels, kan je daar iets meer over kwijt? Komen die vanuit het Movies & Series overzicht misschien?
Oh aha .. ja het zijn bij mijn weten titels die ooit eens geselecteerd zijn/in lijst gezet zijn, maar (denk ik) doordat deze nu niet meer beschikbaar zijn en dus niet meer te kijken zijn op deze manier inven staan. Is gewoon irritant...
Op de knop met de 3 puntjes of op ''ok'' klikken en verwijderen kiezen lukt niet?
Warempel!! Dat je op je 44e nog wat ken leren! Gelukt en dank👍
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.