Vraag
Reacties
Oplossing
MartijnNuijs!
Level 7

"niet beschikbaar" blijft staan in kijklijst

Bewaard-kijklijst....

En dan staan daar al een hele tijd veel titels in die "niet beschikbaar" zijn. Irritant dat dat ze op die manier daarin blijven staan. Kan overigens blijkbaar geen afbeelding toevoegen hier, dan was het meteen duidelijk.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb
Level 20

Op de knop met de 3 puntjes of op ''ok'' klikken en verwijderen kiezen lukt niet?

Bekijk in context

8 Reacties 8
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Klik op het cameraatje en je kunt een afbeelding toevoegen.

1111.png

0 Kudos
MartijnNuijs!
Level 7
Topicstarter

Helaas, maar dat lukt dus niet! (Op mobiel)

0 Kudos
Jacob
Community Moderator
Community Moderator

@MartijnNuijs! irritant! Is een ander apparaat een optie? Een laptop of pc?

Wat de aangegeven titels aangaat: gaat dit over de Movies & Series catalogus? Ervaar je dit ook op meer apparaten? 

0 Kudos
MartijnNuijs!
Level 7
Topicstarter

Ik kijk dit alleen via tv/next box. Ander apparaat kan misschien, maar lost dit probleem niet op natuurlijk.. 

0 Kudos
Jacob
Community Moderator
Community Moderator

@MartijnNuijs! ik doelde in eerste instantie op het delen van de afbeelding 😉 Kan gebeuren hoor.

En die titels, kan je daar iets meer over kwijt? Komen die vanuit het Movies & Series overzicht misschien?

0 Kudos
MartijnNuijs!
Level 7
Topicstarter

Oh aha .. ja het zijn bij mijn weten titels die ooit eens geselecteerd zijn/in lijst gezet zijn, maar (denk ik) doordat deze nu niet meer beschikbaar zijn en dus niet meer te kijken zijn op deze manier inven staan. Is gewoon irritant...

0 Kudos
Steefb
Level 20

Op de knop met de 3 puntjes of op ''ok'' klikken en verwijderen kiezen lukt niet?

MartijnNuijs!
Level 7
Topicstarter

Warempel!! Dat je op je 44e nog wat ken leren! Gelukt en dank👍