Lionman

Level 10
  • 457Posts
  • 6Oplossingen
  • 113Likes

"Verder kijken" melding bij niet onderbroken programma's

Dat "verder kijken" geactiveerd wordt op onderbroken programma's lijkt me logisch.

Maar ik constateer dat er veel gekeken programma's, zoals b.v. het Acht uur Journaal, bijna zonder uitzondering bij "Verder kijken" worden vermeld. Zelfs als er nog geen seconde naar gekeken is......

Is hier wat aan te doen?

5 Reacties 5
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Waarschijnlijk is NOS Acht uur Journaal (20:00) een meest bekeken programma en deze staat waarschijnlijk in de categorie verder kijken, dat je hem kan aanklikken.

Dit zal een foutje zijn in de software en deze zal vanzelf worden aangepast.

 

Gelukkig komen er vrijwel elke dag  Ziggo Medewerkers langs en deze kunnen ze dan doorzetten naar de juiste afdeling.

Lionman
Topicstarter
Level 10
  • 457Posts
  • 6Oplossingen
  • 113Likes

Dat Journaal is slechts een voorbeeld. Het betreft ook andere programma's. Zo gebeurt het b.v. ook dat iets dat opgenomen is bij "Verder kijken" wordt vermeld. En dat terwijl er nog geen seconde van is gekeken.....(!)

Dus hoezo "Verder kijken".......?

Lionman
Topicstarter
Level 10
  • 457Posts
  • 6Oplossingen
  • 113Likes

"Verder kijken" is sowieso iets "vaags"......

Zo reageerden items in "Verder kijken" vanavond (nooit eerder gehad) extreem traag op bepaalde instructies van de afstandsbediening. Het duurde b.v. enkele minuten voordat er gereageerd werd op de "OK" knop en de knop van het contextmenu. Bizar!

 

Het leek erop dat er bij Ziggo ergens iets niet lekker liep:

Ik had een item in "Verder kijken" verwijderd via Ziggo Go op de smartphone. Dit item was echter hierna nog steeds aanwezig in het menu van de Next (bij "Verder kijken"). Ofwel geen synchronisatie blijkbaar.

Ook na een herstart van de Next bleven de problemen bestaan. Later leek alles wel weer goed te gaan.

Erg vreemd en hopelijk betrof het een incident.......

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Medewerkers van Ziggo komen meestal de topic’s langs en kunnen dit doorzetten naar de juiste afdeling. Het is goed dat je dit vermeld.

 

Lionman
Topicstarter
Level 10
  • 457Posts
  • 6Oplossingen
  • 113Likes

Is er niemand met gelijksoortige ervaringen?

Ofwel: hebben anderen in de rubriek "Verder kijken" geen items staan welke nooit zijn bekeken (of geheel bekeken items)?

Uitgelicht topic