Kylie2005

Level 5
  • 47Posts
  • 6Oplossingen
  • 11Likes

"Verder kijken" bij Amazon Prime werkt nog steeds niet

Volgens de release beschrijving:

Opgelost en verbeterd in versie 4.41

  • Amazon Prime Video content wordt weer bij iedereen getoond in het "Verder kijken" menu.

Helaas, ik zie nergens bij VERDER KIJKEN de amazon film/serie die ik voorheen aan het kijken was.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Kylie2005
Topicstarter
Level 5
  • 47Posts
  • 6Oplossingen
  • 11Likes

Mijn melding kan gesloten worden.

Bekijk in context

21 Reacties 21
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

***Aangepast ***

 

Neem jij maar over @RoWi. 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Ik kan het verkeerd lezen maar hier lijkt toch echt het 'Verder kijken' menu van de Next zelf te worden genoemd niet de optie verder kijken in de Prime Video app.

 

Heb je een film of serie gestart van Prime Video via de zoekfunctie van de mediabox, maar nog niet afgekeken? Dan wordt deze nu ook getoond in het hoofdmenu in de 'Verder kijken' rij. 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Er valt niet veel over te nemen @Dave! Jij als Next gebruiker en Prime Video klant kan dit controleren. Zie jij wel de bond films in het verder kijken menu van de Mediabox zelf?

 

Het zal zoals ik het lees alleen werken als je een Prime titel via de zoekfunctie van de Next of andere Mediabox hebt gestart.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Ik gaf aan zowel als de next als op de gewone app wat de functie deed meer niet, maar aangezien je antwoord al gaf, kan ik hem beter aan je overlaten.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Dat heeft geen nut omdat ik geen Next of andere Ziggo box heb. 

De vraag is dus zie jij of een andere klant met een Next en Prime Video wel wat Ziggo hier noemt namelijk vanuit het menu van de box verder kunnen kijken.

 

Het gaat er niet om wat met de Prime app kan, het gaat erom klopt het wat wordt genoemd.  Bij de topic starter lijkt het nog niet te werken zoals bedoeld.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

@Kylie2005 

Als je de Prime op de Next hebt kan je bij verder kijken door te scrollen naar beneden

 

Scroll naar beneden - Verder kijkenScroll naar beneden - Verder kijken

 

Verder kijken wat je hebt gekozen.Verder kijken wat je hebt gekozen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Als je naar de optie Mijn Spullen gaat zie je gehele kijklijst en meer wat je hebt toegevoegd, ook daar kan je kiezen voor de optie Verder kijken.

 

 

IMG_6759.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

IMG_6761.jpg

 

IMG_6762.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

@RoWi.  klein mis communicatie, (sorry voor onbegrip) 😉

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Dit is uit de Prime app, wat zie jij bij het verder kijken menu van de Mediabox zelf daar gaat het om? Dus het Menu van de Next bij Bewaard en Verder kijken, zie jij daar Prime Video titels?

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Bij verder kijken zie je echt wat je hebt gekeken, de Prime Titels zie je er boven, maar verder kijken komt echt wat jezelf hebt bekeken. De Prime Titels staan gewoon los.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Dave!  schreef:

Bij verder kijken zie je echt wat je hebt gekeken, de Prime Titels zie je er boven, maar verder kijken komt echt wat jezelf hebt bekeken. De Prime Titels staan gewoon los.


Ik vermoed toch dat we nog steeds over twee verschillende Verder kijk menu's praten.

De vraag gaat als ik goed lees niet over de Prime Video app.

Maar het menu van de Next zelf daarin zou je dus meteen een Prime Video titel verder moeten kunnen kijken, volgens de laatste versie.

 

Kortom vergeet de Prime app en kijk eens bij Bewaard van de Next. Daar horen nu dus ook niet afgekeken Prime Titels te staan.

Screenshot_20220731-225607_Chrome.jpg

emiliovisser

Level 9
  • 331Posts
  • 30Oplossingen
  • 94Likes

Heb het getest... met de Mediabox Next.  En ik krijg geen Amazon films bij "verder kijken" in het Ziggo menu.

Alleen uit Movies en Series van Ziggo heb ik deze optie. 

 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

@RoWi.  Ik ga morgen even verder testen, omdat ik ook corona heb en nog een antibiotica kuur voor andere aandoening valt het even wat zwaarder. We komen er op terug. 😉

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

@Dave! wow heel veel sterkte doe rustig aan 😉

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

@MR_CHIP  Dank je en doen we zeker, even rustig aan 😉

Kylie2005
Topicstarter
Level 5
  • 47Posts
  • 6Oplossingen
  • 11Likes

Klopt, zo lees ik de release beschrijving van 4.41 ook:

Opgelost en verbeterd in versie 4.41

  • Amazon Prime Video content wordt weer bij iedereen getoond in het "Verder kijken" menu.

Dan denk je toch dat ze het hebben over het Ziggo scherm en niet over het verder kijken in prime als je daar aan het kijken bent, dat is bekend en kijk altijd daar verder, via die optie.

thetheeuw

Level 5
  • 55Posts
  • 4Oplossingen
  • 9Likes

Hallo, weet iemand of het ook mogelijk is met Netflix, HBO Max, Disney+ of je die ook in verzien kan krijgen? 

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @thetheeuw , goedemiddag! 

 

Wil je weten of je met Netflix, HBO Max en Disney+ ook een "verder kijken"-knop krijgt? Die moet er voor alle 3 die apps namelijk zeker zijn 🙂

thetheeuw

Level 5
  • 55Posts
  • 4Oplossingen
  • 9Likes

hallo @Marije 

ja klopt, ik krijg alleen Prime video afleveringen daaronder. Dus misschien kan je me helpen?

groetjes,

thetheeuw

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 1502Posts
  • 157Oplossingen
  • 1018Likes

Hi @thetheeuw, wat bedoel je precies? Alleen bij Prime Video ontbreekt de 'verder kijken' knop en bij overige apps niet?
Zou je eventueel een screenshot mee willen sturen?

Kylie2005
Topicstarter
Level 5
  • 47Posts
  • 6Oplossingen
  • 11Likes

Mijn melding kan gesloten worden.

Uitgelicht topic