Sinds een flinke poos werkt "alleen nieuw opnemen" niet goed. Iedere week opnieuw moeten we checken of de nieuwe afleveringen wel worden opgenomen. En nee, dus niet. Dat lijkt ons toch niet de bedoeling van die mogelijkheid.
Kunnen jullie dit svp weer in orde maken?
Trouwens het probleem wordt verergerd door dat nu ruim een week diverse zenders geen programma's weergeven of een hele dag neighbours uitzend!??
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dank voor het blijven delen van deze voorbeelden, @R.IR - Het is inderdaad een erg opvallende situatie, ik vind het nog lastig om te bepalen waar het precies misgaat. Op dit moment verwacht ik namelijk dat het simpelweg door elkaar wordt uitgezonden en/of er sprake is van een ander uitzendschema. En in dat geval dat het dus goed mogelijk is dat seizoen 9 eerst met aflevering 2 begint.
Ik zie bijv. ook dit terug:
Er waren hier dus 3 afleveringen achter elkaar, om 11:00, 12:00 en 13:00. Maar gek genoeg is de uitzendvolgorde 4, 6, 5 geweest. Alleen dat klopt wel; de titel + beschrijving komt daadwerkelijk overeen met de inhoud.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.