Goede dag,
Ik heb al een tijdje de quantis qe317 in huis en ben hem heel maar dan ook heel erg zat!!!
Hij is aangesloten volgens opgaven en na div telefoontjes (wel heel aardig geholpen aan de telefoon) een nieuwe splitter opgestuurd. blijft precies hetzelfde. Als ik radio luister en BV op me telefoon even twitter open heb ik 1 a 2 seconden geen signaal op de Q317 De next en tv doen het gewoon goed. heb door het hele huis wifi en geen problemen mee. wel heb ik afgelopen week div keren naar mijn internet speed gekeken en die vind ik echt laag. Ik heb het 300mbps pakket maar het beste wat ik haal is 80 mbps en dan vlak bij de modem. Meestal is het 60 a70 mbps
Ziggo nu stelde voor op wifi pods te nemen maar a kost me dat geld en b denk ik niet dat dat de oplossing is.
Ik probeer hier nog een oplossing te horen maar de q317 staat op het punt om het huis uit te vliegen... HardHandig!!!
Ik lees veel over retourband filter? Raar toch dat ik dat zelf zou moeten kopen na het kopen van de q317 op advies en bij ziggo?
Zie reacties graag tegemoet
Rene Jacobs