Vraag
Reacties
Oplossing
frits.spijkers
Level 2

problemen met smartcard van Module CI Plus

Op mijn tv krijg ik op de commerciele zenders steeds de melding "zender is gecodeerd"

Al diverse keren gebeld en de smartcard opnieuw ingelezen maar nog steeds geen resultaat

Ik heb een NEOTION Module geschikt voor Ziggo

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
frits.spijkers
Level 2
Topicstarter

Ik heb een nieuwe module en smartcard besteld bij Ziggo en hopelijk is het dan opgelost

Bekijk in context

10 Reacties 10
RoWi.
Level 20

Welkom op deze klant helpt klant community.

 

Meteen een paar vragen.

 

Is deze module en smartcard via Ziggo gehuurd, en is deze wel geschikt voor de postcode?

Is de smartcard die je hebt ook IR Deto geschikt en actief.

Heb je het KabelTV pakket of TV Start?

0 Kudos
frits.spijkers
Level 2
Topicstarter

Module en smartcard gekocht bij TV (expert)

IR Deto geschikt en actief. Ik heb TV pakket basis van Ziggo

0 Kudos
RoWi.
Level 20

Heb je de postcode check gebruikt via de link?

 

De smartcard is dan langer dan 5 jaar geleden gekocht? 

Met actief bedoel je dat deze actief staat in de Mijn Ziggo omgeving?

Is dit probleem plots ontstaan, in welke TV wordt deze module gebruikt? 

frits.spijkers
Level 2
Topicstarter

Module wordt gebruikt in Samsung LED TV UE32F5300AWXXN

Probleem vorige week ontstaan na een algehele storing bij Ziggo

 

 

0 Kudos
youriy
Level 17

De module 'n keer opnieuw installeren.

frits.spijkers
Level 2
Topicstarter

hoe moet dat

0 Kudos
RoWi.
Level 20

De smartcard uit de module halen, de zenderzoek procedure doorlopen als dat klaar is de smartcard weer terug stoppen.

 

Hier vind u de stap voor stap procedure.

https://www.ziggo.nl/klantenservice/installeren/televisie/digitale-en-interactieve-televisie-install...

 

 

 

 

0 Kudos
youriy
Level 17

@frits.spijkers  schreef:

hoe moet dat


De module verwijderen uit de ci-gleuf, als het goed is komt daar een melding van op de tv.

De module weer terug plaatsen, als het goed is komt daar ook weer een melding van op de tv.

0 Kudos
Lycke
Community Moderator
Community Moderator

Is het gelukt, @frits.spijkers

0 Kudos
frits.spijkers
Level 2
Topicstarter

Ik heb een nieuwe module en smartcard besteld bij Ziggo en hopelijk is het dan opgelost