Op mijn tv krijg ik op de commerciele zenders steeds de melding "zender is gecodeerd"
Al diverse keren gebeld en de smartcard opnieuw ingelezen maar nog steeds geen resultaat
Ik heb een NEOTION Module geschikt voor Ziggo
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb een nieuwe module en smartcard besteld bij Ziggo en hopelijk is het dan opgelost
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Welkom op deze klant helpt klant community.
Meteen een paar vragen.
Is deze module en smartcard via Ziggo gehuurd, en is deze wel geschikt voor de postcode?
Is de smartcard die je hebt ook IR Deto geschikt en actief.
Heb je het KabelTV pakket of TV Start?
Module en smartcard gekocht bij TV (expert)
IR Deto geschikt en actief. Ik heb TV pakket basis van Ziggo
Heb je de postcode check gebruikt via de link?
De smartcard is dan langer dan 5 jaar geleden gekocht?
Met actief bedoel je dat deze actief staat in de Mijn Ziggo omgeving?
Is dit probleem plots ontstaan, in welke TV wordt deze module gebruikt?
Module wordt gebruikt in Samsung LED TV UE32F5300AWXXN
Probleem vorige week ontstaan na een algehele storing bij Ziggo
De module 'n keer opnieuw installeren.
hoe moet dat
De smartcard uit de module halen, de zenderzoek procedure doorlopen als dat klaar is de smartcard weer terug stoppen.
Hier vind u de stap voor stap procedure.
@frits.spijkers schreef:hoe moet dat
De module verwijderen uit de ci-gleuf, als het goed is komt daar een melding van op de tv.
De module weer terug plaatsen, als het goed is komt daar ook weer een melding van op de tv.
Is het gelukt, @frits.spijkers?
Ik heb een nieuwe module en smartcard besteld bij Ziggo en hopelijk is het dan opgelost
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.