Vraag
Reacties
Oplossing
teunisje44
Level 1

probleem met Humax nadat ik Next heb

Vandaag nieuwe Next ontvangen werkt prima alleen nu werkt mijn Humax achter in de tuin niet meer? Alles kabels zijn goed met Horizonbox nooit problemen gehad. Iemand een idee?
0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
teunisje44
Level 1
Topicstarter
Werkt gelukkig weer!!
De boel een poos van het stroom gehad.
Dankje voor jullie advies???

Bekijk in context

8 Reacties 8
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.
Wat doet hij niet meer?
Wat zijn de verschijnselen of de foutcodes?
0 Kudos
teunisje44
Level 1
Topicstarter
Foutcode E48
Er is in de bekabeling helemaal niks veranderd
0 Kudos
Willem-A
Level 1
Dag teunisje44

de kabels kunnen dan wellicht in orde zijn, maar vraag is wel hoe de Humax is aangesloten op de aansluiting van Ziggo. E48 staat nl. voor 'geen signaal' 'de decoder ontvangt geen of onvoldoende signaal'. Ergens is er dus iets mis met de aansluiting van de Humax. Of er een Next word gebruikt, een Horizon/XL of wat dan ook mag niet uitmaken. Kun je dus uitleggen hoe de Humax is aangesloten, of daar foto's van maken?
0 Kudos
PetertjeBol
Level 8
Werd het signaal wellicht "doorgelust" van de XL box? De Next heeft alleen een coax in, de XL ook een uit.
Vanuit de uit kon het signaal verder naar een ander device.
0 Kudos
teunisje44
Level 1
Topicstarter
De Next is aangesloten achter de tv met de normale antenne aansluiting .Heb vanaf het tuinhuisje een rechtstreekse kabel naar de meterkast liggen.Heeft altijd prima gewerkt.
0 Kudos
Beeblebrox
Level 14
Hoi, staat de XL nog in Mijn Ziggo ---> Mijn Producten ---> Mijn Televisie
0 Kudos
teunisje44
Level 1
Topicstarter
Ik kijk even
0 Kudos
teunisje44
Level 1
Topicstarter
Werkt gelukkig weer!!
De boel een poos van het stroom gehad.
Dankje voor jullie advies???