Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
schiep
Level 1

pairen fit at home - hoe doe ik dit?

ik heb mijn gratis maand fit at home geactiveerd en nu moet ik hem pairen met mijn tv. Er staat er komt een code op uw tv en die moet ik dan op mijn telefoon of pc invullen.

ik heb echt geen idee waar die code komt.  NIet in de app fit at home op de mediabox. 

wie weet waar ik die code kan vinden?

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator

Gevonden!

Als je de app opent op de mediabox zie je rechts onderin “menu” staan (redelijk klein). Als je daar heen gaat en vervolgens voor “mijn profiel” kiest, zie je de optie “koppel tv". Klik je daarop, krijg je een code te zien!

Laat je ons weten of het is gelukt? 🙂 

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
2 Reacties 2
Meldingen
Aan Uit
Lycke
Community Moderator
Community Moderator

Hey @schiep . Welkom hier! 

Oef, je stelt een vraag waar ik eerlijk gezegd niet gelijk een antwoord op heb. Geen idee, eigenlijk! Maar ik ga voor je kijken! Want Fit at home klinkt als iets waar ik ook wel gebruik van kan maken ;-). Ik ga zelf dus ook even aan de slag en mocht ik het antwoord voor je vinden kom ik die hier natuurlijk delen. 

Mocht je het zelf inmiddels gevonden hebben, deel je het dan ook met ons? 🙂 

0 Kudos
Lycke
Community Moderator
Community Moderator

Gevonden!

Als je de app opent op de mediabox zie je rechts onderin “menu” staan (redelijk klein). Als je daar heen gaat en vervolgens voor “mijn profiel” kiest, zie je de optie “koppel tv". Klik je daarop, krijg je een code te zien!

Laat je ons weten of het is gelukt? 🙂 

0 Kudos
Ga naar reactie