1
Vraag
2
Reacties
Henk16

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

overgang van mediabox xl naar next

Blijven bij overgang van mediabox xl naar mediabox next de ingestelde favoriete zenders en geplande en gemaakte opnames gehandhaafd of moeten deze opnieuw worden geprogrammeerd? 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 19
Expert
  • 13535Posts
  • 2640Oplossingen
  • 5419Likes

Favorieten weet ik niet 100% zeker, ik vermoed van wel, maar geplande en gemaakte opnames worden gehandhaafd 

Bekijk in context

bloemen64

Level 17
Super Expert
  • 4719Posts
  • 170Oplossingen
  • 2719Likes

Ik heb een Mini en Next en de favorieten van de Next zijn overgenomen op de Mini. Ook de opnames en dergelijke. Ik dacht ook dat ik mijn zender lijst opnieuw moest instellen maar die staat ook in de cloud.

Voor een tweede Next lijkt me dat ook te gelden. Het zou onverwacht zijn als je bij overgang van XL naar Next je favorieten kwijt zou raken. 

Graag horen we of het inderdaad overgenomen wordt of niet.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Steefb

Level 19
Expert
  • 13535Posts
  • 2640Oplossingen
  • 5419Likes

Favorieten weet ik niet 100% zeker, ik vermoed van wel, maar geplande en gemaakte opnames worden gehandhaafd 

bloemen64

Level 17
Super Expert
  • 4719Posts
  • 170Oplossingen
  • 2719Likes

Ik heb een Mini en Next en de favorieten van de Next zijn overgenomen op de Mini. Ook de opnames en dergelijke. Ik dacht ook dat ik mijn zender lijst opnieuw moest instellen maar die staat ook in de cloud.

Voor een tweede Next lijkt me dat ook te gelden. Het zou onverwacht zijn als je bij overgang van XL naar Next je favorieten kwijt zou raken. 

Graag horen we of het inderdaad overgenomen wordt of niet.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Kijk jij je favoriete programma het liefst live of op een later moment?

Uitgelicht topic