1
Vraag
2
Reageer en help mee
fastbiker

Level 8
  • 187Posts
  • 6Oplossingen
  • 51Likes

oproep: love nature 4k moet blijven in het next pakket

Love nature 4k is zender van de maand. Prachtige beelden in 4k met de mediabox next. Voor zover ik weet momenteel de enige 4k zender van Ziggo. Jammer dat deze zender straks alleen icm movies en series XL is te bekijken. Bij deze doe ik een oproep aan Ziggo de zender nog even beschikbaar te houden ook zonder extra pakket. Zeker zolang het 4K aanbod nog zo beperkt is.
10 Reacties 10
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Hoi fastbiker
Bedankt voor je bericht. Ziggo Moderator zal deze opnemen en doorgeven aan de juiste afdeling. Misschien gaan ze er iets mee doen, of niet. Kan me voorstellen dat een 4K uitzending duurder is dan een andere zender, maar zeker weet ik dat niet natuurlijk.

Wel goed dat je ervan hebt genoten, zelf kan ik het niet zien, kan ook niet oordelen.
Maar wie weet, we zullen zien wat Ziggo gaat doen met deze zender 😉

Fijne Koningsdag morgen!
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten. Dus Ziggo......#DOEESLIEF
REINER08

Level 4
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik heb een Samsung 4k tv met ziggo abbo en kan deze alleen in hd op 205 zien waarom weer een extra box terwijl de tv het kan.Hetzelfde was doen hd kwam moest ik extra voor betalen ik snap de wereld niet meer ook hbbtv wordt tegen gehouden.ZDF komt ook in 4k via kabel Duitsland en ziggo graag ook wat zenders in 4k .
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
REINER08
Heb je de resolutie goed ingesteld op de Next?
Die moet voor Love Nature 'Van de TV' zijn en niet 1080.
Pas dan maakt de Next een switch naar een 4k stream over Internet zodra je Live gaat kijken naar Love Nature HD.
Veel 4k zenders hoef je niet te verwachten. Dat past niet op de kabel. De gebruikelijke SD en HD zenders moeten blijven en er zijn er maar enkele waarvan een 4k variant bestaat.
4k varianten van zenders komen beschibaar met Live streams over Ip, zoals nu bij Love Nature HD.
REINER08

Level 4
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
ik heb de horizon next helaas niet wel om gevraagt om te testen geen reactie wel een 4k TV Samsung KS 7500 perfect geschikt voor 4k netflix en mijn UHD Player Panasonic met Dolby Plus niet via TV zenders in 4k geschikt mits Ziggo het aanbiet
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Ah. Ik begrijp het. 4k Love Nature kan alleen via de Next. Dacht dat je die hebt.
Voor de rest is het een gewone HD zender voor iedereen, zolang ie niet in een speciaal pakket wordt gestopt. Of daar plannen voor zijn, weet ik niet.
REINER08

Level 4
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
ik kijk tv via interne 4k tuner en aparte ontvanger is voor mij een noodzaak,omadat ik veel opneem .Beter dan via cloud en Streaming zoals met orginale UHD Films .Dat is een betere optie niet afhanglijk van internet haperen storing.Genieten is mijn behoefte toch wordt Inernet steets beter da heb ik bij Ziggo volop vertrouwen dat ze hun best doen.Ik zal me verheugen als Ziggo een box in bruikleen geven om te Testen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes
REINER08
De Next 4K box wordt inmiddels al uitgerold via een soft launch, wanneer hij voor iedereen te bestellen is, is nog niet bekend.

Heb je je al hier aangemeld in het volgende topic om te testen voor Ziggo?
Nee, lees dan verder: Ziggo producttesten: Hoe werkt het?
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey fastbiker . Een echte Love Nature fan. Wat leuk om te lezen! Zelf vind ik de zender ook echt een aanvulling van het aanbod ^^.

Je begrijpt vast dat ik persoonlijk geen directe invloed heb over de indeling van onze zenders, maar ik zal je wens zeker doorzetten. Wie weet wordt er ooit iets aangepast!
Ik vind het leuk om te lezen dat je zo'n groot fan bent. En daarom wil ik je graag iets leuks sturen. Er zal binnenkort een pakketje bij je worden bezorgd! 😄
fastbiker
Topicstarter
Level 8
  • 187Posts
  • 6Oplossingen
  • 51Likes
Bedankt Lycke Ziggo voor de leuke attentie, hiermee kunnen we de natuur van dichtbij bekijken!:wink:
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic