1
Vraag
2
Reageer en help mee
Wout21

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

opnemen met TV start zonder internet van Ziggo

Beste mensen op dit platform,

 

ik heb een vraag als ik alleen TV start afsluit van ziggo en mijn internet van een andere leverancier is, is het wel mogelijk om dan op te nemen? is die mogelijkheid er binnen dat abonnement?

 

3 Reacties 3
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

TV Start | Televisie | Ziggo

Steefb_0-1625505780850.png

 

Opnemen moet je dan helemaal zelf regelen, dmv. van een usb hd aan je tv als die dat ondersteunt of door een mediabox met harde schijf te kopen (bijv. een humax5200c)

 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

bij tv start zonder internet woord alleen een ci+ module geleverd je moet een tv hebben die dat ondersteund ook moet je tv opnamen door middel van usb ondersteunen zoals @Steefb  al aangaf

 

een mediabox bij het abonnement zonder internet is niet mogelijk 

wel kun je natuurlijk zoals @Steefb  al aangaf zelf een humax via marktplaats kopen 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Wout21

Leuk dat je overweegt om televisie bij ons af te sluiten! Wanneer je kiest voor TV Start dan ontvang je hierbij een CI+ module (en smartcard) in bruikleen. Hiermee heb je niet de mogelijkheid om programma's op te nemen of te pauzeren. Ik zie dat @anoniemforum en @Steefb je nog wel op mogelijkheden hebben gewezen om dit op een andere wijze te realiseren. Verdere vragen? Stel ze gerust! 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic