1
Vraag
2
Reacties
RIA1961

Level 3
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

opnames weer verdwenen

opnames weer verdwenen

wederom zijn al mijn opnames verdwenen.Zowel op de next box als via de ziggo go app.Ik wordt er nu toch wel n beetje schijtziek van hoor,dit is nu al de 4e keer sinds januari

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@RIA1961 Ik zag een moderator je het volgende vragen in een ander topic, Ziggo moderators zijn daar bezig om het verder te onderzoeken:

 

Zou jij je bevindingen en ervaringen in dit topic willen plaatsen? Zo kunnen we vergelijkbare meldingen gebundeld in de gaten houden.

Via dat topic loopt namelijk een test die we jou ook willen vragen uit te voeren.
Zou je een serie opname van een programma willen inplannen voor een programma dat wekelijks nog maanden lang uitgezonden wordt (en welke je nooit verwijdert). Zo kunnen we als het nog een keer gebeurt de logs uitlezen van de laatste aflevering van die serie en hopelijk de oorzaak ontdekken. Tot nu toe is dat niet gelukt helaas.

Mocht je nog weten welk programma je al had opgenomen (programma + zender + datum) en nu is verdwenen, dan mag je dit ook in dat topic plaatsten. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@RIA1961 Ik zag een moderator je het volgende vragen in een ander topic, Ziggo moderators zijn daar bezig om het verder te onderzoeken:

 

Zou jij je bevindingen en ervaringen in dit topic willen plaatsen? Zo kunnen we vergelijkbare meldingen gebundeld in de gaten houden.

Via dat topic loopt namelijk een test die we jou ook willen vragen uit te voeren.
Zou je een serie opname van een programma willen inplannen voor een programma dat wekelijks nog maanden lang uitgezonden wordt (en welke je nooit verwijdert). Zo kunnen we als het nog een keer gebeurt de logs uitlezen van de laatste aflevering van die serie en hopelijk de oorzaak ontdekken. Tot nu toe is dat niet gelukt helaas.

Mocht je nog weten welk programma je al had opgenomen (programma + zender + datum) en nu is verdwenen, dan mag je dit ook in dat topic plaatsten. 

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hoi @RIA1961! Super balen dat je opnames weer zijn verdwenen. Je kunt inderdaad het beste je vraag stellen in het topic wat Bert aangeeft. Dan houden we alles bij elkaar en kunnen we het onderzoeken.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic