1
Vraag
2
Reacties
goulaf

Level 3
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

opname mislukt

Ik heb een probleem bij opnames, ik heb de serie Shetland opgenomen op npo 2. Deel 1 op zaterdag 05 feb.

Op zaterdag 12 feb is deel 2 uitgezonden. Zondag stond bij beide opnames een rode stip (opname gelukt) maar vanavond 14 feb staat er bij de opname van 5 feb een uitroepteken, hoe kan dat en wat kan ik daar aan doen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15968Posts
  • 3000Oplossingen
  • 7348Likes

Dat heb je hier al gemeld.

Is jouw geplande programma niet opgenomen? Meld he... - Ziggo Community

 

En als je dat topic een beetje doorleest zie je dat het een ziggo probleem is en je er niets zelf mee kunt.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75708Posts
  • 5169Oplossingen
  • 22207Likes

Daar kun je zelf niets aan doen en hopen dat het in het achterliggende systeem opgelost wordt.

Laat de mislukte opname staan, mogelijk is die binnenkort weer te bekijken.

Steefb

Level 20
  • 15968Posts
  • 3000Oplossingen
  • 7348Likes

Dat heb je hier al gemeld.

Is jouw geplande programma niet opgenomen? Meld he... - Ziggo Community

 

En als je dat topic een beetje doorleest zie je dat het een ziggo probleem is en je er niets zelf mee kunt.

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6382Posts
  • 235Oplossingen
  • 4966Likes

@goulaf 

Dit is nou een typisch lullig probleem. Ik heb zelf een NPO Plus-abonnement en ik weet dus niet of je jouw serie ook met NPO Start kunt terugkijken. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic