1
Vraag
2
Reacties
goulaf

Stamgast
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

opname mislukt

Ik heb een probleem bij opnames, ik heb de serie Shetland opgenomen op npo 2. Deel 1 op zaterdag 05 feb.

Op zaterdag 12 feb is deel 2 uitgezonden. Zondag stond bij beide opnames een rode stip (opname gelukt) maar vanavond 14 feb staat er bij de opname van 5 feb een uitroepteken, hoe kan dat en wat kan ik daar aan doen?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb
Expert
Expert
  • 11715Posts
  • 2241Oplossingen
  • 4072Likes

Dat heb je hier al gemeld.

Is jouw geplande programma niet opgenomen? Meld he... - Ziggo Community

 

En als je dat topic een beetje doorleest zie je dat het een ziggo probleem is en je er niets zelf mee kunt.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56497Posts
  • 3721Oplossingen
  • 13537Likes

Daar kun je zelf niets aan doen en hopen dat het in het achterliggende systeem opgelost wordt.

Laat de mislukte opname staan, mogelijk is die binnenkort weer te bekijken.

Steefb
Expert
Expert
  • 11715Posts
  • 2241Oplossingen
  • 4072Likes

Dat heb je hier al gemeld.

Is jouw geplande programma niet opgenomen? Meld he... - Ziggo Community

 

En als je dat topic een beetje doorleest zie je dat het een ziggo probleem is en je er niets zelf mee kunt.

Wim C.
Super Expert
Super Expert
  • 1860Posts
  • 71Oplossingen
  • 819Likes

@goulaf 

Dit is nou een typisch lullig probleem. Ik heb zelf een NPO Plus-abonnement en ik weet dus niet of je jouw serie ook met NPO Start kunt terugkijken. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Alles over de Next Mini

Hier ontdek je alles over de Next Mini. Voor jou hebben we alle onderwerpen op een rijtje gezet, van stembesturing tot aan het stroomverbruik. De afstandsbediening met Voice Control Hoe maak je handig...

Geplaatst in Tips van Ziggo