1
Vraag
2
Reacties
RaymondH

Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

ook hier een haperende Quantis QE317 (telkens 'geen signaal')

dag,

 

Ik meen ergens gelezen te hebben dat bij de Quantis sinds kort standaard een retourband sperfilter werd meegeleverd, maar dat mocht ik helaas niet aantreffen in de doos die zaterdag 23-04-2022 werd bezorgd. Dat is jammer, want ik heb ook last van het probleem dat herhaaldelijk het signaal een seconde of twee wegvalt.  Het lijkt als twee druppels water op het probleem dat al vaker beschreven is, en waarbij een retourband sperfilter de oplossing kan zijn. Hopelijk leest iemand van Ziggo mee? Zoals het nu gaat, is het echt niet te doen. Tussen de onderbrekingen door is het radiogeluid overigens uitstekend 😉

 

Met vriendelijke groet,

Raymond

 

Ik heb een PTS 02KK splitter van Ziggo in de muurcontactdoos zitten; op de ene uitgang is de Connectbox aangesloten, en op de tweede uitgang zit een POA-01-B splitter van Ziggo. Op de laatstgenoemde splitter is een Humax digitale tv-ontvanger en de Quantis QE317 aangesloten. 

 

Hopelijk leest iemand van Ziggo mee? Zoals het nu gaat, is het echt niet te doen. Tussen de onderbrekingen door is het radiogeluid overigens uitstekend 😉

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hi @RaymondH! Een warm welkom op de Ziggo Community! 

Heel jammer dat het geluid niet helemaal goed verloopt. Ik heb de sperfilter besteld en deze komt zo snel mogelijk naar je toe 🙂 
 

Bekijk in context

RaymondH
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Sperfilter is ontvangen en geplaatst, en sindsdien geen enkele signaalonderbreking meer gehoord. Lijkt opgelost. Dank!

Bekijk in context

6 Reacties 6
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Heeft u deze beschrijving al eens goed doorgenomen.

Digitale radio ontvanger (Quantis QE317) 

RaymondH
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

dank! Ja, heb ik gedaan. 

De onderbrekingen ( 'geen signaal') zijn deze avond wel een stuk minder frequent dan gistermiddag (zondag). Alles is aangesloten (Humax digitale tv-ontvanger en Connectbox). 
Heb nu drie onderbrekingen geteld het afgelopen uur. Gistermiddag bij tijd en wijle wel 3 keer per 5 minuten ofzo. Dat hield op zodra de Quantis rechtstreeks op de muuraansluiting (TV-uitgang) werd aangesloten.  

Terwijl ik dit typ toch alweer 2 onderbrekingen tijdens één liedje...

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hi @RaymondH! Een warm welkom op de Ziggo Community! 

Heel jammer dat het geluid niet helemaal goed verloopt. Ik heb de sperfilter besteld en deze komt zo snel mogelijk naar je toe 🙂 
 

RaymondH
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Dankjewel Maud! Ik laat nog wel even weten hoe 't uitpakt.

RaymondH
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Sperfilter is ontvangen en geplaatst, en sindsdien geen enkele signaalonderbreking meer gehoord. Lijkt opgelost. Dank!

H.

Level 3
  • 18Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Hallo Maud

 

Bekijk mijn topic ook eens ook ik heb al diverse malen gevraagd omdat stopfilter dat bij mijn bij ziggo bestelde quantis bijgeleverd had moeten zijn echter niemand van ziggo reageerd op mijn vraag.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic