1
Vraag
2
Reageer en help mee
Tjoeser

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ondertiteling Ziggo go app

Ik probeer dus Game Of Thrones te kijken maar mijn ondertiteling staat aan op het Nederlands. Daar erger ik me aan. Ik ben er van bewust dat er veel meer mensen zijn die hier over gesproken hebben. Maar ik heb nog geen duidelijk antwoord gehoord, en alles wat ik begreep was dat we even moesten wachten. Nou 2 jaar verder en ik wacht nog steeds. Ik zit dus op een Apple iPad, met de Ziggo Go app.

3 Reacties 3
Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

Om de  een of andere reden weigert Ziggo om de software aan te laten passen en programma's zo aan te leveren dat de ondertiteling aan/uit kan, net zoals Ziggo weigert meerder audio tracks bij bepaalde programma's toe te voegen 

Tjoeser
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Template wrote:

Om de  een of andere reden weigert Ziggo om de software aan te laten passen en programma's zo aan te leveren dat de ondertiteling aan/uit kan, net zoals Ziggo weigert meerder audio tracks bij bepaalde programma's toe te voegen 

Ja maar ik mag hopen dat daar aangemerkt wordt. Ze kunnen toch niet gewoon zeggen dat het zo is. Dit is een probleem en wij willen graag dat het gefixed wordt.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Helaas koopt Ziggo diverse titels blijkbaar met Hardcoded ondertiteling in. Als de leveranciers dit alleen zo aanleveren kan Ziggo daar ook niet heel veel aan veranderen.

Neem films diverse daarvan worden blijkbaar in originele versie en NL talig gesproken ingekocht dat kan ook practischer en mogelijk goedkoper.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic