1
Vraag
2
Reacties
ablaas

Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

ondertiteling VRT bij opnames en terugkijken

Sinds een week of 2 wordt  op de mediabox nect de ondertiteling van opgenomen en teruggespeelde programma's meestal niet meer weergegeven. Is dit bekend en valt er iets aan te doen ?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
ablaas
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hoi, sinds een paar dagen werkt alles weer. Wel zie ik dat oude opnames nog steeds niet ondertiteld zijn. Geen reset van mijn mediabox gedaan dus daar lag het niet aan. Raar dat ik de enige ben die er last van had.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@ablaas dat is inderdaad irritant. Voor het volgen van de wat lastigere verhaallijnen schiet dat niet op, dus sorry.

Ervaar je dit met ál je opnames en programma's die je terugkijkt en/of hebt opgenomen? Heb je wel toegang tot de volledige gids van de Next? Meestal duidt dit namelijk op een signaalprobleem. 

Wat je kunt doen, is je mediabox even terugzetten naar de fabrieksinstellingen. via deze weg. Daarna adviseer ik je om de mediabox Next te koppelen met je modem via een utp-kabel. 

Hoe gaat het dan? 

ablaas
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor het antwoord. Nederlandse zenders werkt prima met opnames of terugkijken met ondertiteling. Alleen de Belgische niet. Het lijkt dus niet aan het signaal te liggen. Ik doe het standar via UPT overigens. Wifi is niet eens ingeschakeld. Die reset ga ik nog uitproberen.

 

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hey @ablaas. We zijn een aantal dagen verder dus ik ben benieuwd hoe het nu gaat. Heb je de fabrieksreset nog uit kunnen voeren? En was dit de oplossing voor de weergave van de ondertiteling? 

ablaas
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hoi, sinds een paar dagen werkt alles weer. Wel zie ik dat oude opnames nog steeds niet ondertiteld zijn. Geen reset van mijn mediabox gedaan dus daar lag het niet aan. Raar dat ik de enige ben die er last van had.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic