Dag @Maarten11! Hopelijk heb je een goed weekend gehad 🙂 Helaas is het voor ons als moderators niet mogelijk om direct op iedere nieuwe reactie of op alle topics te reageren. Het is dus niet zo dat we jouw topic en je On Demand problemen negeren mocht je dat gevoel hebben.
Uiteraard is het erg jammer dat On Demand het nog steeds niet doet ondanks alles wat geprobeerd is tot nu toe. Ik heb je eerdere foto's goed bekeken maar zie daarop niet je hoofdaansluitpunt (AOP) terug. Zou je daar nog eens een foto van kunnen maken zodat we kunnen checken of dat in orde is? Begrijp ik het daarnaast goed dat je een nieuwe coaxkabel hebt aangesloten op de wandcontactdoos op foto 2 en dat die kabel vanaf die wandcontactdoos rechtstreeks naar je mediabox loopt?
Ik verwacht namelijk dat het probleem ergens in het signaal zit en dat On Demand het daardoor niet doet, ondanks dat dit eerder wel altijd gewerkt heeft in dezelfde opstelling. Voor interactieve diensten als On Demand is een goed retoursignaal nodig (dus naast inkomend ook uitgaand) en ik denk dat daar de crux zit. We moeten dus wat dieper in de materie duiken om dit op te lossen.
We horen graag van je!