1
Vraag
2
Reageer en help mee
HermanKrab

Stamgast
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

omzetten kabel TV naar digitaal + movies en series

Ik heb mij abbo omgezet van TV naar digitaal met pakket movies en series.

Ik heb daarvoor de CI+ module geïnstalleerd en digitaal werkt. Alleen movies en series nog niet. 
Een Ziggo medewerker vertelde me dat daarvoor een administratieve handeling nog door Ziggo  moet worden gedaan (kabel tv abbo naar digitaal met ci+).
Hoe  lang moet ik hierop wachten? 

15 Reacties 15
Jan F.
Super Expert
Super Expert
  • 16797Posts
  • 1317Oplossingen
  • 3050Likes

Normaal wordt zoiets binnen 72 uur verwerkt.

HermanKrab
topicstarter
Stamgast
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

 

Dat is na 72 uur nog steeds niet aangepast. 
En tot die tijd kan ik geen movies en series bekijken.

 

Herman

 

Jan F.
Super Expert
Super Expert
  • 16797Posts
  • 1317Oplossingen
  • 3050Likes

Vraag morgen de helpdesk het systeem een schop te geven.


Niet van toepassing

Als de module werkt zou on demand ook moeten werken. Is je tv verbonden met internet?

Movies en series gaat via de rode knop op je afstandsbediening. 

anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 7981Posts
  • 505Oplossingen
  • 1747Likes

woon je in het oud ziggo of oud upc gebied?

HermanKrab
topicstarter
Stamgast
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

TV is verbonden met Internet dus dat gaat goed. Maar in Mijn Ziggo staat nog steeds dat ik mijn oude abonnement (KabelTV) heb.

Ik woon in Arnhem dat was vroeger inderdaad UPC volgens mij.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5885Posts
  • 1474Oplossingen
  • 1981Likes

Hi @HermanKrab 
Een warm welkom hier op de Ziggo Community. 

Logisch dat je graag wilt weten wat de stand van zaken nu precies is en hoelang je nog moet wachten. Ik ben als de wiedeweerga hier voor je ingedoken. De CI+ module was nog niet geactiveerd. Normaal gesproken gaat dit automatisch, maar het wil wel eens voorkomen dat het systeem een extra schop nodig heeft. De CI+ module heb ik handmatig voor je geactiveerd. Binnen 24-48 uur zie je dit ook terug in Mijn Ziggo. Het duurt iets langer voordat het zichtbaar is in Mijn Ziggo vanwege synchronisatie. 

Na het bestellen van TV Start (CI+ module) is er een losse bestelling gedaan voor Movies en Series XL. Deze order is uitgevallen, omdat op het moment van aanvragen er geen Digitale TV actief stond. De order valt dan automatisch uit, omdat dit niet kan i.c.m Kabel TV. De CI+ module heb ik nu handmatig geactiveerd, dus vanaf nu heb je dan ook Digitale TV (TV Start). Wil je dat ik Movies en Series XL opnieuw voor je toevoeg aan je abonnement?

anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 7981Posts
  • 505Oplossingen
  • 1747Likes

HermanKrab wrote:

TV is verbonden met Internet dus dat gaat goed. Maar in Mijn Ziggo staat nog steeds dat ik mijn oude abonnement (KabelTV) heb.

Ik woon in Arnhem dat was vroeger inderdaad UPC volgens mij.

in het oud upc gebied is interactieve tv via een ci module niet mogelijk

voor in het oud upc gebied interactieve tv te kijken moet je tv compleet of max met mediabox xl of next

HermanKrab
topicstarter
Stamgast
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank je wel Cecilia, zou je inderdaad movies en series opnieuw toevoegen?

 

alvast hartelijk dank,

anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 7981Posts
  • 505Oplossingen
  • 1747Likes

HermanKrab wrote:

Dank je wel Cecilia, zou je inderdaad movies en series opnieuw toevoegen?

 

alvast hartelijk dank,

HermanKrab wrote:

TV is verbonden met Internet dus dat gaat goed. Maar in Mijn Ziggo staat nog steeds dat ik mijn oude abonnement (KabelTV) heb.

Ik woon in Arnhem dat was vroeger inderdaad UPC volgens mij.

in het oud upc gebied is interactieve tv movies en series via een ci module niet mogelijk

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5885Posts
  • 1474Oplossingen
  • 1981Likes

Hi @HermanKrab 
Dat wil ik zeker voor je doen. Houdt er alleen wel rekening mee dat de interactieve diensten via een CI+ module niet werken zoals @anoniemforum al aangeeft. Via de CI+ module kun je dus wel het uitgebreide zenderaanbod ontvangen, maar kun je niet via On Demand de films/series van Movies en Series XL bekijken. Via Ziggo GO heb je dan alleen die mogelijkheid. Wil je toch via de televisie graag ook interactief kunnen kijken, dan kan dit in jouw regio (voormalig UPC gebied) alleen i.c.m een mediabox. 

Wil je op basis van deze informatie nog steeds graag dat ik Movies en Series XL voor je toevoeg?

HermanKrab
topicstarter
Stamgast
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Cecilia , ja als je dit wilt doen voor mij graag.

Ik kan de series dan wel via airplay afspelen op de TV.

 

Mvg, HermanKrab

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5885Posts
  • 1474Oplossingen
  • 1981Likes

Geregeld hoor @HermanKrab 
Je krijgt zo een bevestiging per e-mail en Movies en Series XL is binnen 24 uur actief.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 12766Posts
  • 1039Oplossingen
  • 3506Likes

Goedemorgen @HermanKrab,

Mijn collega @Cecilia Ziggo heeft Movies en Series XL voor je geregeld. Alvast heel veel kijkplezier gewenst!
Fijne feestdagen en een gezond en gelukkig 2021!

Groeten,

Paul 

HermanKrab
topicstarter
Stamgast
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank je wel, het werkt!

Ook fijne dagen,

Herman

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic