Hi @HermanKrab
Een warm welkom hier op de Ziggo Community.
Logisch dat je graag wilt weten wat de stand van zaken nu precies is en hoelang je nog moet wachten. Ik ben als de wiedeweerga hier voor je ingedoken. De CI+ module was nog niet geactiveerd. Normaal gesproken gaat dit automatisch, maar het wil wel eens voorkomen dat het systeem een extra schop nodig heeft. De CI+ module heb ik handmatig voor je geactiveerd. Binnen 24-48 uur zie je dit ook terug in Mijn Ziggo. Het duurt iets langer voordat het zichtbaar is in Mijn Ziggo vanwege synchronisatie.
Na het bestellen van TV Start (CI+ module) is er een losse bestelling gedaan voor Movies en Series XL. Deze order is uitgevallen, omdat op het moment van aanvragen er geen Digitale TV actief stond. De order valt dan automatisch uit, omdat dit niet kan i.c.m Kabel TV. De CI+ module heb ik nu handmatig geactiveerd, dus vanaf nu heb je dan ook Digitale TV (TV Start). Wil je dat ik Movies en Series XL opnieuw voor je toevoeg aan je abonnement?