HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik heb ook een mail gehad om de Mediabox XL om te ruilen voor de Next mini.
Nu hebben wij Film1 gratis. Maar als ik kijk naar de bestelling, als ik de Next mini zou willen, dan staat er dat ik Film1 moet betalen.
Maar in de mail staat dat mijn abonnement en prijs hetzelfde blijft. Hoe kan dit?
Ik twijfel nu dus om om te ruilen
Opgelost! Ga naar oplossing.
@rovianne goed dat je dit laat weten en twijfel wegnemen is belangrijk. Ik hoorde toevallig van een collega dat er via een ander forum ook door jou deze vraag gesteld is.
Ik verwacht dat de korting onhandig niet meegenomen wordt in het prijsoverzicht en WEL blijft zoals ook @Bert aangeeft.
Mocht je na deze aanpassing op de 1e factuur waar de wijziging verwerkt is deze korting niet meer, laat het dan weten. Dan zorgen we ervoor dat dit hersteld wordt.
Ik vermoed dat er een algemene mail is gestuurd.
Alles blijft gelijk, alleen de Mediabox XL wordt een Next mini.
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.
@rovianne goed dat je dit laat weten en twijfel wegnemen is belangrijk. Ik hoorde toevallig van een collega dat er via een ander forum ook door jou deze vraag gesteld is.
Ik verwacht dat de korting onhandig niet meegenomen wordt in het prijsoverzicht en WEL blijft zoals ook @Bert aangeeft.
Mocht je na deze aanpassing op de 1e factuur waar de wijziging verwerkt is deze korting niet meer, laat het dan weten. Dan zorgen we ervoor dat dit hersteld wordt.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...