RS-DB

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

omruilen Mediabox XL voor de Mediabox Next

Ik heb nog een mediabox XL die veel energie verbruikt en wil deze graag omruilen voor de Mediabox Next. Hoe kan ik dat doen?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2126Likes

@RS-DB Top! Bij deze voor je geregeld. De bevestiging ontvang je zo snel mogelijk per e-mail. Het installatiepakket ontvang je vermoedelijk na het weekend. Hier krijg je nog een Track & Trace code van, zodra PostNL je pakket in bezit heeft. De Mediabox XL hoeft niet retour en mag je inleveren bij een milieustraat in je omgeving. 

Bekijk in context

Roland
Community Moderator
Community Moderator
  • 108Posts
  • 10Oplossingen
  • 60Likes

Goedemorgen @er-o-em, welkom op de Ziggo community 🙂

Natuurlijk is het logisch dat ook jij graag gebruik zou willen maken van een Mediabox Next. Ik heb dan ook goed nieuws voor je, die stuur ik binnen een paar dagen naar je op. Je pakket blijft verder hetzelfde, daar komen we niet aan. Uiteraard krijg je alles van mij nog even per email bevestigd. 

Mocht je hier nog vragen over hebben dan hoor ik dat heel graag van je. En anders wens ik je een goed weekend. 

Bekijk in context

196 Reacties 196
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @RS-DB 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens óók klant ben. Maar dit terzijde. Als je zorgt dat je postcode en huisnummer in je profiel staan, dan weet een moderator wie je bent en waar je woont. Uiteraard zijn deze gegevens alleen zichtbaar voor Ziggo-moderators. Je profielpagina vind je hier.

Ziggo-moderators komen meestal op werkdagen langs in dit topic.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2126Likes

Hallo @RS-DB en welkom op de Community! 

Begrijpelijk dat je nu energiebewuster naar je apparatuur gaat kijken. Tegenwoordig hebben we 2 zuinigere apparaten. De Mediabox Next welke via coax (live tv) en internet (interactief) werkt, maar ook de Next Mini welke alleen via het internet functioneert. Deze laatste is nog weer zuiniger en ook stukken kleiner dan zijn Next broer. Lees rustig alles door en laat hier gerust weten naar welke mediabox je voorkeur uitgaat, dan regelen we het voor je. 

RS-DB
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Beste @Vincent ,

 

Ik wil graag de Next Mini.

Groeten,
Robin

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2126Likes

@RS-DB Top! Bij deze voor je geregeld. De bevestiging ontvang je zo snel mogelijk per e-mail. Het installatiepakket ontvang je vermoedelijk na het weekend. Hier krijg je nog een Track & Trace code van, zodra PostNL je pakket in bezit heeft. De Mediabox XL hoeft niet retour en mag je inleveren bij een milieustraat in je omgeving. 

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Binnen één dag geregeld! 👍🏻

Monika1944

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb ook nog een mediabox al, en zou graag ook de zuinirige next willen.

Verwijderd account
Niet van toepassing

@Monika1944 Dat zal vast mogelijk zijn!

Welk abonnement heb je?

Het loopt trouwens wel storm hier met mensen die een next willen, ik hoop dat de voorraad bij ziggo voldoende is..:)

Monika1944

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik doe dit namens mijn moeder, die is niet zo handig met techniek.

Ze heeft internet basis en tv compleet.

 

Verwijderd account
Niet van toepassing

Dat is wel een oud abonnement, maar een next is mogelijk.Daar zal ze veel mee besparen:)

Ik weet niet of ze de XL als modem gebruikt, maar bedenk dat bij de next een los modem nodig is.

Monika1944

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ze heeft al een los modem.

Monika1944

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb ook nog een mediabox al, en zou graag ook de zuinirige next willen.

Verwijderd account
Niet van toepassing

Top!Dan komt het goed!

Een moderator komt hier nog om het te regelen, kan wel een aantal dagen duren.

Verwijderd account
Niet van toepassing

Welk abonnement heb je zelf @Monika1944 ?

Kan je in je profiel dan de gegevens van je moeder achter haakjes zetten en je eigen gewoon zonder haakjes?Dan is dat voor de moderators duidelijker.

Monika1944

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik doe dit al via haar profiel. Die heb ik voor haar aangemaakt. Het zijn dus al haar gegevens. 

Verwijderd account
Niet van toepassing

Heb je dan ook nog een eigen account?

Je wilt toch een Next voor jezelf en ook een next voor je moeder?Dan zal een moderator toch zowel jouw gegevens als van je moeder nodig hebben.

Monika1944

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nee alleen voor mijn moeder. Ik zit zelf niet bij ziggo.

Verwijderd account
Niet van toepassing

Ok, dan heb ik het verkeerd begrepen:)

 

BK-60

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Graag wil ik om dezelfde reden (energie zuinig) ook mijn mediabox xl omruilen voor een next mini.

Verwijderd account
Niet van toepassing

@BK-60, dat is mogelijk een moderator komt hier vanzelf

@RS-DB, het duurt naar mijn mening wel erg lang voordat er een moderator komt, kan misschien @Dave! of @Bert de moderators een seintje geven?

Uitgelicht topic