Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik heb nog een mediabox XL die veel energie verbruikt en wil deze graag omruilen voor de Mediabox Next. Hoe kan ik dat doen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@RS-DB Top! Bij deze voor je geregeld. De bevestiging ontvang je zo snel mogelijk per e-mail. Het installatiepakket ontvang je vermoedelijk na het weekend. Hier krijg je nog een Track & Trace code van, zodra PostNL je pakket in bezit heeft. De Mediabox XL hoeft niet retour en mag je inleveren bij een milieustraat in je omgeving.
Dag @RS-DB
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens óók klant ben. Maar dit terzijde. Als je zorgt dat je postcode en huisnummer in je profiel staan, dan weet een moderator wie je bent en waar je woont. Uiteraard zijn deze gegevens alleen zichtbaar voor Ziggo-moderators. Je profielpagina vind je hier.
Ziggo-moderators komen meestal op werkdagen langs in dit topic.
Hallo @RS-DB en welkom op de Community!
Begrijpelijk dat je nu energiebewuster naar je apparatuur gaat kijken. Tegenwoordig hebben we 2 zuinigere apparaten. De Mediabox Next welke via coax (live tv) en internet (interactief) werkt, maar ook de Next Mini welke alleen via het internet functioneert. Deze laatste is nog weer zuiniger en ook stukken kleiner dan zijn Next broer. Lees rustig alles door en laat hier gerust weten naar welke mediabox je voorkeur uitgaat, dan regelen we het voor je.
@RS-DB Top! Bij deze voor je geregeld. De bevestiging ontvang je zo snel mogelijk per e-mail. Het installatiepakket ontvang je vermoedelijk na het weekend. Hier krijg je nog een Track & Trace code van, zodra PostNL je pakket in bezit heeft. De Mediabox XL hoeft niet retour en mag je inleveren bij een milieustraat in je omgeving.
Binnen één dag geregeld! 👍🏻
Ik heb ook nog een mediabox al, en zou graag ook de zuinirige next willen.
@Monika1944 Dat zal vast mogelijk zijn!
Welk abonnement heb je?
Het loopt trouwens wel storm hier met mensen die een next willen, ik hoop dat de voorraad bij ziggo voldoende is..:)
Ik doe dit namens mijn moeder, die is niet zo handig met techniek.
Ze heeft internet basis en tv compleet.
Dat is wel een oud abonnement, maar een next is mogelijk.Daar zal ze veel mee besparen:)
Ik weet niet of ze de XL als modem gebruikt, maar bedenk dat bij de next een los modem nodig is.
Ze heeft al een los modem.
Ik heb ook nog een mediabox al, en zou graag ook de zuinirige next willen.
Top!Dan komt het goed!
Een moderator komt hier nog om het te regelen, kan wel een aantal dagen duren.
Welk abonnement heb je zelf @Monika1944 ?
Kan je in je profiel dan de gegevens van je moeder achter haakjes zetten en je eigen gewoon zonder haakjes?Dan is dat voor de moderators duidelijker.
Ik doe dit al via haar profiel. Die heb ik voor haar aangemaakt. Het zijn dus al haar gegevens.
Heb je dan ook nog een eigen account?
Je wilt toch een Next voor jezelf en ook een next voor je moeder?Dan zal een moderator toch zowel jouw gegevens als van je moeder nodig hebben.
Nee alleen voor mijn moeder. Ik zit zelf niet bij ziggo.
Ok, dan heb ik het verkeerd begrepen:)
Graag wil ik om dezelfde reden (energie zuinig) ook mijn mediabox xl omruilen voor een next mini.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...