1
Vraag
2
Reacties
Bigbro

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

nextbox en afstandbediening aangenaam verrast

Hallo,

Ik wil graag jullie complimenteren met de Nextbox en afstandbediening. Hij ligt prima in de hand voelt stevig aan en heeft elke keer weer een positieve verrassing. 

Ik had er weinig vertrouwen in dat bij het koppelen aan mijn versterker voor de bediening van basiszaken de Next mijn apparatuur zou kennen. Het is namelijk nogal een onbekend merk in Nederland. Vermoed dat er misschien 30 mensen zijn die het apparaat in Nederland gebruiken. Groot was dan ook mijn verbazing dat de genoemde versterker gewoon herkend werd. 

Ik geef toe, Ziggo is niet goedkoop maar ze bieden kwaliteit. Het is zoveel beter dan ten tijde van UPC. 

Ik zou het zeer waarderen wanneer er meer aandacht aan 4K wordt geschonken maar ik ben zeer tevreden.

mvg

Bigbro

2 Reacties 2
Meldingen
Aan Uit
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8214Posts
  • 313Oplossingen
  • 3251Likes

Hoi, 
Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.

Je goed spul he dat ....... 😉 

Ik zou het zeer waarderen wanneer er meer aandacht aan 4K wordt geschonken maar ik ben zeer tevreden.

Dat vind ik nu ook !

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1547Posts
  • 236Oplossingen
  • 658Likes

Goedemorgen @Bigbro ,

Wat ontzettend leuk om te lezen dat je de tijd hebt genomen om dit compliment te typen. Je weet half niet hoe erg wij dit waarderen!

Fijn dat je (onbekende) versterker gelijk gekoppeld kon worden aan je nieuwe mediabox. Je bent hier op onze Community altijd welkom om andere gebruikers te assisteren met het installeren van versterkers.

4K is zeker de toekomst en wij zijn ook al druk mee bezig met de uitrol hiervan. Wij willen zeker in de toekomst meer in 4K gaan aanbieden.