1
Vraag
2
Reacties
pbosman

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

next mini werkt niet in combi met Samsung one connect box

Beste,

 

Ik heb de mediabox vervangen voor de next mini. Als ik de mini aansluit zoals door Ziggo aangegeven, dus met de internetkabel in de stekker vd voeding, werken mijn TV zenders prima maar kan ik niet meer Netflix, Videoland, etc kijken via de apps op mijn Samsung TV. De mini is met een HDMI kabel verbonden aan een Samsung One connectbox (die weer is aangesloten op de TV). Als ik nu de internetkabel in de Samsung One connect box steek doet Netflix, etc het wel maar kan ik geen normale TV zenders ontvangen. Kunnen jullie mij helpen? Alvast bedankt

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74988Posts
  • 5137Oplossingen
  • 21836Likes
6 Reacties 6
Steefb

Level 20
  • 15824Posts
  • 2990Oplossingen
  • 7233Likes

Je moet ze allebei met een internetkabel verbinden. De internet verbinding van de (mini) next wordt natuurlijk niet doorgestuurd. Kan ook niet via HDMI. Dat is daar helemaal niet voor bedoeld of gemaakt.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74988Posts
  • 5137Oplossingen
  • 21836Likes
pbosman
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dankjewel 

 

pbosman
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dankjewel gaan het uitproberen.

 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4335Posts
  • 569Oplossingen
  • 2106Likes

Hallo @pbosman, welkom op de Community! Zo te lezen is er advies uitgebracht. Mooi! Ben je inmiddels al aan het testen geslagen? We lezen graag hoe het ervoor staat.

pbosman
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hi Vincent,

 

Hetgeen Bert heeft aangedragen werkt. Alles te bedienen via de Ziggo afstandbediening. Dank.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic