Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik heb sinds enkele dagen een Next Mini geïnstalleerd op mijn hoofd TV en de CI+ module ingeleverd (op verzoek van Ziggo). Sindsdien is ontvangst op TV2 (nog voorzien van CI+ module) van Ziggo on demand niet mogelijk. Volgens de servicedesk moest ik de TV2 resetten naar fabrieksinstelling maar dit verhelpt het probleem niet. Hebben jullie een tip of ben ik gedoemd een tweede Next Mini te huren?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @grutto13, jammer dat ook het resetten van je televisie niet heeft gezorgd voor een oplossing. Heb je je televisie ook opnieuw de zenders laten zoeken en hierna de CI+ module opnieuw in de televisie gestoken?
Als de 2de CI+ module werkte voordat je de Next mini kreeg zou die nu ook nog moeten werken. Controleer in “Mijn Ziggo” bij producten-televisie of de smartcard daarin het zelfde smartcard nummer heeft. Je heb toch niet toevalling de verkeerde smartcard terug gestuurd.
dank voor je reactie. ik heb de kaart van TV2 niet veranderd. Netflix e.d. werkt nog prima
Netflix is iets van je TV, dat heeft niets van doen met de CI+ module. Controleer je smartcard nummer die in de CI+ module zit of die nog in je “Mijn Ziggo” omgeving vermeld staat.
staat er in
krijg de foutmelding itv-540
Ter info on demand is niet mogelijk met een ci module versie 1.2. Dat lijkt hier niet het geval te zijn.
Wat een paar keer werkte met deze foutmelding was de TV stroomloos maken ofwel de stekker uit het stopcontact.
heb je de tv al 30 seconde van de stroom gehad ?
Hoi iRuud, heb ik gedaan en ook de TV teruggezet naar fabrieksinstelling
grt Peter
Hi @grutto13, jammer dat ook het resetten van je televisie niet heeft gezorgd voor een oplossing. Heb je je televisie ook opnieuw de zenders laten zoeken en hierna de CI+ module opnieuw in de televisie gestoken?
dank voor je reactie. Ga ik proberen.
grt Peter
Hi @grutto13
Is het gelukt om het weer werkend te krijgen?
jazeker, ik dacht dat ik al doorgegeven had.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...