1
Vraag
2
Reacties
grutto13

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

next mini en tweede tv met CI+ module

Ik heb sinds enkele dagen een Next Mini geïnstalleerd op mijn hoofd TV en de CI+ module ingeleverd (op verzoek van Ziggo). Sindsdien is ontvangst op TV2 (nog voorzien van CI+ module) van Ziggo on demand niet mogelijk. Volgens de servicedesk moest ik de TV2 resetten naar fabrieksinstelling maar dit verhelpt het probleem niet. Hebben jullie een tip of ben ik gedoemd een tweede Next Mini te huren?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 470Posts
  • 66Oplossingen
  • 229Likes

Hi @grutto13, jammer dat ook het resetten van je televisie niet heeft gezorgd voor een oplossing. Heb je je televisie ook opnieuw de zenders laten zoeken en hierna de CI+ module opnieuw in de televisie gestoken? 

Bekijk in context

12 Reacties 12
Karel.

Level 16
  • 1460Posts
  • 168Oplossingen
  • 909Likes

Als de 2de CI+ module werkte voordat je de Next mini kreeg zou die nu ook nog moeten werken. Controleer in “Mijn Ziggo” bij producten-televisie of de smartcard daarin het zelfde smartcard nummer heeft. Je heb toch niet toevalling de verkeerde smartcard terug gestuurd.

grutto13
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

dank voor je reactie. ik heb de kaart van TV2 niet veranderd. Netflix e.d. werkt nog prima

 

Karel.

Level 16
  • 1460Posts
  • 168Oplossingen
  • 909Likes

Netflix is iets van je TV, dat heeft niets van doen met de CI+ module. Controleer je smartcard nummer die in de CI+ module zit of die nog in je “Mijn Ziggo” omgeving vermeld staat.

grutto13
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

staat er in

 

grutto13
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

krijg de foutmelding itv-540

Garihd

Level 12
  • 720Posts
  • 25Oplossingen
  • 356Likes

Ter info on demand is niet mogelijk met een ci module versie 1.2. Dat lijkt hier niet het geval te zijn.

Wat een paar keer werkte met deze foutmelding was de TV stroomloos maken ofwel de stekker uit het stopcontact.

iRuud

Level 7
  • 167Posts
  • 1Oplossingen
  • 35Likes

heb je de tv al 30 seconde van de stroom gehad ?

 

grutto13
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi iRuud, heb ik gedaan en ook de TV teruggezet naar fabrieksinstelling

grt Peter

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 470Posts
  • 66Oplossingen
  • 229Likes

Hi @grutto13, jammer dat ook het resetten van je televisie niet heeft gezorgd voor een oplossing. Heb je je televisie ook opnieuw de zenders laten zoeken en hierna de CI+ module opnieuw in de televisie gestoken? 

grutto13
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

dank voor je reactie. Ga ik proberen.

grt Peter

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 4836Posts
  • 443Oplossingen
  • 1426Likes

Hi @grutto13 

Is het gelukt om het weer werkend te krijgen?

grutto13
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

jazeker, ik dacht dat ik al doorgegeven had.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic