als ik een next mini bestel voor een 2e tv, zie dan de opnames van mijn gewone next box? of zijn dit geheel nieuwe opnames.
dus voor de verduidelijking, als ik een opname instel op mij normale next box kan ik deze dan ook op de next mini op mijn 2e tv bekijken of moet ik deze opname apart instellen op de next mini?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Erik113 als je een opname instelt op je Mediabox Next, dan kun je die opname óók bekijken via je Mediabox Next Mini. Dat werkt ook andersom omdat je opnames via de cloud worden opgeslagen.
Je hoeft dus niet apart per mediabox opnames in te stellen.
Met de ZiggoGo app kun je trouwens hetzelfde doen en dat is vooral handig als je ergens anders bent en je vergeten bent om een programma op te nemen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Beide laten alles identiek zien, alles zit in de cloud.
@Erik113 als je een opname instelt op je Mediabox Next, dan kun je die opname óók bekijken via je Mediabox Next Mini. Dat werkt ook andersom omdat je opnames via de cloud worden opgeslagen.
Je hoeft dus niet apart per mediabox opnames in te stellen.
Met de ZiggoGo app kun je trouwens hetzelfde doen en dat is vooral handig als je ergens anders bent en je vergeten bent om een programma op te nemen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.