Als de Next dan het volume regelt van de versterker/avr, via IR, dan zou ook de de ingang toets de receiver/avr om moeten schakelen.
Op deze manier hoef je echt maar 1 afstandsbediening te hebben.
Mensen met een avr met meerdere ingangen en de next als invoer hierop hebben nu na schakelen ingang nog steeds hun ab van avr nodig.
Dus next op avr dan knop ingang gekoppeld aan avr, als next gekoppeld aan tv dan knop ingang gekoppeld aan tv.
Dus net als volume ook de lijningang koppelen aan het juiste apparaat
Opgelost! Ga naar oplossing.
Android tv user wrote:Ja die is gekoppeld, anders werkt volume ook niet, gaat erom dat de ab van ziggo dus alleen de ingangen van de tv ondersteund niet van de avr. Bedankt voor uw antwoord en meedenken
dat is denk een beperking van de ziggo afstandbediening
ik kan mijn Sony HT-RT3 ook alleen de volume bedienen de input lukt bij mijn ook niet
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Is er een manier om bovenstaand te realiseren.
Android tv user wrote:Is er een manier om bovenstaand te realiseren.
probeer via deze eens te koppelen
anders is het denk niet mogelijk
Ja die is gekoppeld, anders werkt volume ook niet, gaat erom dat de ab van ziggo dus alleen de ingangen van de tv ondersteund niet van de avr. Bedankt voor uw antwoord en meedenken
Android tv user wrote:Ja die is gekoppeld, anders werkt volume ook niet, gaat erom dat de ab van ziggo dus alleen de ingangen van de tv ondersteund niet van de avr. Bedankt voor uw antwoord en meedenken
dat is denk een beperking van de ziggo afstandbediening
ik kan mijn Sony HT-RT3 ook alleen de volume bedienen de input lukt bij mijn ook niet
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.