rini59

Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

ik heb geen netflix via kanaal 150 op de mediabox next wie wat wat daar het probleem van is of heeft iemand een oplossing voor me.

 

alvast bedankt

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
rini59
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Nu nadat ik de next 40 min. Uit heb gehad werkt het weer maar iedereen bedankt voor het mee denken.

Bekijk in context

8 Reacties 8
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Staat Netflix wel tussen de apps, de meest effectieve methode is de software opnieuw laden. Dus terugzetten naar de fabrieksinstellingen.

 

rini59
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Allemaal al gedaan de netflix app staat er ook gewoon op maar hij blijft gewoon hangen 😞

 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@rini59  schreef:

Allemaal al gedaan de netflix app staat er ook gewoon op maar hij blijft gewoon hangen 😞

 


Voor de duidelijkheid als je niet 150 gebruikt maar via het menu de app direct op start gebeurt dit ook?

 

Je schrijft nu dat hij (netflix?) blijft hangen, dat is iets anders dan niet aanwezig, zoals in het start bericht.

 

Hoe is de mediabox verbonden met het internet via wifi of bedraad, en werken andere apps wel goed.

 

rini59
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Klopt de app netflix wil op starten maar hij blijft het teken van netflix met de rond draaiende cirkel en daar blijft ie op hangen de next bedraad aangesloten ev de andere apps doen het wel

rini59
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Nee de app en via150 blijft netflix hangen in het opstart scherm

robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17422Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

@rini59 Even een standaard antwoord/vraag. Ook al de next eens uitgezet via knopje achterzijde? ( voor 3 a 5 minuten) 

rini59
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Jazeker ik snap er niets meer van 

rini59
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Nu nadat ik de next 40 min. Uit heb gehad werkt het weer maar iedereen bedankt voor het mee denken.

Uitgelicht topic