Net5 HD geeft een melding: ggen service beschikbaar
Heeft iemand enig idee wat hier aan de hand is?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hier werkt NET5 wel.
Mogelijk kun je activeren door de zenders opnieuw op te halen voor je smartcard in Mijn Ziggo => Producten => Televisie => naar beneden scrollen tot je het smartcardnummer ziet en dan daaronder klikken om de zenders op te halen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Wat geven andere zenders op de zelfde multiplex (frequentie) aan? Dit zijn bijvoorbeeld SBS6 en Ketnet.
Hier werkt NET5 wel.
Mogelijk kun je activeren door de zenders opnieuw op te halen voor je smartcard in Mijn Ziggo => Producten => Televisie => naar beneden scrollen tot je het smartcardnummer ziet en dan daaronder klikken om de zenders op te halen.
Of gewoon even wachten. Keer van kanaal veranderen helpt ook vaak.
Ik heb de zenders opnieuw ingesteld, maar dat helpt niet helaas
Heb je de zenders al opnieuw opgehaald in Mijn Ziggo met de TV aan?
de module uit de tv gehaald.
Ik heb de zenders opnieuw ingesteld, maar dat helpt niet helaas.
Wat geven andere zenders op de zelfde multiplex (frequentie) aan? Dit zijn bijvoorbeeld SBS6 en Ketnet.
@imans314 schreef:
de module uit de tv gehaald.
Ik heb de zenders opnieuw ingesteld, maar dat helpt niet helaas.
@imans314 Heb je mijn eerdere bericht gelezen en dit al geprobeerd?
@Bert schreef:
Hier werkt NET5 wel.
@tobiastheebe schreef:Wat geven andere zenders op de zelfde multiplex (frequentie) aan? Dit zijn bijvoorbeeld SBS6 en Ketnet.
Sbs6 (sd) zit niet meer in de 5555 zenderlijst, maar ketnet zal het ook wel niet doen. Lijkt mij idd ook een melding van de tv dat er geen signaal is.
Gelukt met het resetten van de kaart.
Dank je wel Bert.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.