1
Vraag
2
Reacties
imans314

Level 3
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

net5 geeft aan niet beschikbaar te zijn

Net5 HD geeft een melding: ggen service beschikbaar

Heeft iemand enig idee wat hier aan de hand is?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Hier werkt NET5 wel.

Mogelijk kun je activeren door de zenders opnieuw op te halen voor je smartcard in Mijn Ziggo => Producten => Televisie => naar beneden scrollen tot je het smartcardnummer ziet en dan daaronder klikken om de zenders op te halen.

Bekijk in context

11 Reacties 11
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31066Posts
  • 2181Oplossingen
  • 15502Likes

Wat geven andere zenders op de zelfde multiplex (frequentie) aan? Dit zijn bijvoorbeeld SBS6 en Ketnet.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Hier werkt NET5 wel.

Mogelijk kun je activeren door de zenders opnieuw op te halen voor je smartcard in Mijn Ziggo => Producten => Televisie => naar beneden scrollen tot je het smartcardnummer ziet en dan daaronder klikken om de zenders op te halen.

Teun

Level 17
  • 4206Posts
  • 182Oplossingen
  • 809Likes

@imans314 . Of even de zenders opnieuw installeren.

 

Teun.

bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5193Posts
  • 194Oplossingen
  • 3111Likes

Of gewoon even wachten. Keer van kanaal veranderen helpt ook vaak.

imans314
Topicstarter
Level 3
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Ik heb de zenders opnieuw ingesteld, maar dat helpt niet helaas

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Heb je de zenders al opnieuw opgehaald in Mijn Ziggo met de TV aan?

imans314
Topicstarter
Level 3
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

de module uit de tv gehaald.

Ik heb de zenders opnieuw ingesteld, maar dat helpt niet helaas.

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31066Posts
  • 2181Oplossingen
  • 15502Likes

Wat geven andere zenders op de zelfde multiplex (frequentie) aan? Dit zijn bijvoorbeeld SBS6 en Ketnet.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@imans314  schreef:

de module uit de tv gehaald.

Ik heb de zenders opnieuw ingesteld, maar dat helpt niet helaas.


@imans314 Heb je mijn eerdere bericht gelezen en dit al geprobeerd?

 


@Bert  schreef:

Hier werkt NET5 wel.

Mogelijk kun je activeren door de zenders opnieuw op te halen voor je smartcard in Mijn Ziggo => Producten => Televisie => naar beneden scrollen tot je het smartcardnummer ziet en dan daaronder klikken om de zenders op te halen.


 

youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes

@tobiastheebe  schreef:

Wat geven andere zenders op de zelfde multiplex (frequentie) aan? Dit zijn bijvoorbeeld SBS6 en Ketnet.


Sbs6 (sd) zit niet meer in de 5555 zenderlijst, maar ketnet zal het ook wel niet doen. Lijkt mij idd ook een melding van de tv dat er geen signaal is.

imans314
Topicstarter
Level 3
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Gelukt met het resetten van de kaart.

Dank je wel Bert.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic