Vraag
Reacties
Oplossing
imans314
Level 3

net5 geeft aan niet beschikbaar te zijn

Net5 HD geeft een melding: ggen service beschikbaar

Heeft iemand enig idee wat hier aan de hand is?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Hier werkt NET5 wel.

Mogelijk kun je activeren door de zenders opnieuw op te halen voor je smartcard in Mijn Ziggo => Producten => Televisie => naar beneden scrollen tot je het smartcardnummer ziet en dan daaronder klikken om de zenders op te halen.

Bekijk in context

0 Kudos
11 Reacties 11
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Wat geven andere zenders op de zelfde multiplex (frequentie) aan? Dit zijn bijvoorbeeld SBS6 en Ketnet.

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Hier werkt NET5 wel.

Mogelijk kun je activeren door de zenders opnieuw op te halen voor je smartcard in Mijn Ziggo => Producten => Televisie => naar beneden scrollen tot je het smartcardnummer ziet en dan daaronder klikken om de zenders op te halen.

0 Kudos
Teun
Level 17

@imans314 . Of even de zenders opnieuw installeren.

 

Teun.

bloemen64
Level 18
T.E.A.M.

Of gewoon even wachten. Keer van kanaal veranderen helpt ook vaak.

0 Kudos
imans314
Level 3
Topicstarter

Ik heb de zenders opnieuw ingesteld, maar dat helpt niet helaas

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Heb je de zenders al opnieuw opgehaald in Mijn Ziggo met de TV aan?

0 Kudos
imans314
Level 3
Topicstarter

de module uit de tv gehaald.

Ik heb de zenders opnieuw ingesteld, maar dat helpt niet helaas.

0 Kudos
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Wat geven andere zenders op de zelfde multiplex (frequentie) aan? Dit zijn bijvoorbeeld SBS6 en Ketnet.

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@imans314  schreef:

de module uit de tv gehaald.

Ik heb de zenders opnieuw ingesteld, maar dat helpt niet helaas.


@imans314 Heb je mijn eerdere bericht gelezen en dit al geprobeerd?

 


@Bert  schreef:

Hier werkt NET5 wel.

Mogelijk kun je activeren door de zenders opnieuw op te halen voor je smartcard in Mijn Ziggo => Producten => Televisie => naar beneden scrollen tot je het smartcardnummer ziet en dan daaronder klikken om de zenders op te halen.


 

0 Kudos
youriy
Level 17

@tobiastheebe  schreef:

Wat geven andere zenders op de zelfde multiplex (frequentie) aan? Dit zijn bijvoorbeeld SBS6 en Ketnet.


Sbs6 (sd) zit niet meer in de 5555 zenderlijst, maar ketnet zal het ook wel niet doen. Lijkt mij idd ook een melding van de tv dat er geen signaal is.

imans314
Level 3
Topicstarter

Gelukt met het resetten van de kaart.

Dank je wel Bert.