broers.nijenhui
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

movies & series XL geen bevestiging

Ik heb vanmorgen een extra zenderpakket aangevraagd om HBO te kunnen kijken. Volgens de site zou ik binnen een uur een bevestigingsmail gehad moeten hebben maar helaas nog niets binnen?

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 4994Reacties
  • 1095Oplossingen
  • 1473Likes

Hi @broers.nijenhuis 
Een warm welkom op de Ziggo Community.

Helaas was er afgelopen maandag vertraging in het verwerken van de bestellingen. Hierdoor kon je niet binnen een uur al genieten van Movies en Series XL. Als ik je gegevens controleer zie ik dat Movies en Series XL staat sinds 13 januari 2021. Je moet nu dan ook toegang hebben tot de content van Movies en Series XL. Mocht ik je nog ergens bij kunnen helpen, dan hoor ik het uiteraard graag. 

Bekijk in context

7 Reacties 7
anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 5429Reacties
  • 370Oplossingen
  • 886Likes

welk tv pakket heb je?

Template
Expert
Expert
  • 1171Reacties
  • 29Oplossingen
  • 205Likes

Al ingelogd op MijnZiggo om te kijken of het active is. Kan zijn dat het verkeerd om is. Al actief maar nog geen mail 

broers.nijenhui
topicstarter
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Template wrote:

Al ingelogd op MijnZiggo om te kijken of het active is. Kan zijn dat het verkeerd om is. Al actief maar nog geen mail 

Ja ik heb ingelogd en zie helaas nog steeds geen movies en series XL

broers.nijenhui
topicstarter
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
anoniemforum wrote:

welk tv pakket heb je?

Ik heb tv complete next

anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 5429Reacties
  • 370Oplossingen
  • 886Likes
broers.nijenhuis wrote:
anoniemforum wrote:

welk tv pakket heb je?

Ik heb tv complete next

een moderator kan voor je in het systeem kijken en het oplossen

zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen

broers.nijenhui
topicstarter
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
anoniemforum wrote:
broers.nijenhuis wrote:
anoniemforum wrote:

welk tv pakket heb je?

Ik heb tv complete next

een moderator kan voor je in het systeem kijken en het oplossen

zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen

Top! Staan erin als het goed is 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 4994Reacties
  • 1095Oplossingen
  • 1473Likes

Hi @broers.nijenhuis 
Een warm welkom op de Ziggo Community.

Helaas was er afgelopen maandag vertraging in het verwerken van de bestellingen. Hierdoor kon je niet binnen een uur al genieten van Movies en Series XL. Als ik je gegevens controleer zie ik dat Movies en Series XL staat sinds 13 januari 2021. Je moet nu dan ook toegang hebben tot de content van Movies en Series XL. Mocht ik je nog ergens bij kunnen helpen, dan hoor ik het uiteraard graag. 

Bekijk in context

Uitgelicht topic