1
Vraag
2
Reacties
Pieter2

Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

movies en series

Is het mogelijk bij movie en series de film of serie te verwijderen, deze blijft heel lang staan als je deze film of serie niet aan je verwachtingen voldoet.

Ik heb geen verwijderknop kunnen vinden of iets dergelijks, of ik heb het gemist?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

huisje op afstandbediening, bewaard, verder kijken, dan naar de serie of film die je wilt verwijderen daarna op de … klikken, dan verwijder die programma

 

voor de kijklijs precies de zelfde handelingen maar dan staat er verwijder van je kijklijst

Bekijk in context

3 Reacties 3
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Dag @Pieter2! Doel je op series of films die je gestart bent en daarna in het menu bij "Verder kijken" komen te staan? Zo ja, dan ben ik bang dat je die niet kunt verwijderen uit dat menu. Ik heb dit zojuist zelf gecheckt op mijn eigen mediabox maar ik zie ook geen mogelijkheid deze series of films dan te wissen uit dat overzicht.

 

Doel je op iets anders? Laat het dan gerust weten hier. Mocht iemand de gouden tip hebben dan horen we dat uiteraard ook graag! 🙂

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

huisje op afstandbediening, bewaard, verder kijken, dan naar de serie of film die je wilt verwijderen daarna op de … klikken, dan verwijder die programma

 

voor de kijklijs precies de zelfde handelingen maar dan staat er verwijder van je kijklijst

Pieter2
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

oohh oke ga ik proberen als ik de serie gekeken heb, bedankt.

 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic