1
Vraag
2
Reacties
Leksi

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

mis aflevering 5 Cardinal.serie 2

mis aflevering 5 Cardinal.serie 2 . Waar is die?

14 Reacties 14
Meldingen
Aan Uit
Noorderling

Level 1
  • 37Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Hier het zelfde .... Mooi balen. Zit je lekker in de flow van de serie, mist er een aflevering. Iemand enig idee wat de juiste werkwijze is om dit te rapporteren?

Noorderling

Level 1
  • 37Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

@Paul Ziggo , @Lycke Ziggo zie dat jullie moderators zijn in dit topic en missende afleveringen intern door kunnen spelen. Kunnen jullie zorgen dat de missende aflevering wordt toegevoegd?

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5778Posts
  • 600Oplossingen
  • 3452Likes

Hi @Leksi en welkom op de Community! 

Ik ben erin gedoken en ik zie dat de aflevering intussen is toegevoegd. Is dat bij jou en @Noorderling ook het geval? Alvast bedankt voor de terugkoppeling!

Noorderling

Level 1
  • 37Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Hoi @Mariska Ziggo ,

Nog niet zichtbaar in de app. Heeft deze een cache die misschien ergens ververst moet worden?

Groetjes,

@Noorderling 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5778Posts
  • 600Oplossingen
  • 3452Likes

Thanks voor je super snelle reactie @Noorderling! Ik zie inderdaad dat het niet bij alle accounts goed gaat. Ik heb het daarom direct intern doorgezet zodat de aflevering zo snel mogelijk weer te zien is. Je hoeft verder niets te vernieuwen/verversen, ik duim met je mee dat het gauw is gefixt.

Leksi
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mariska Ziggo wrote:

Hi @Leksi en welkom op de Community! 

Ik ben erin gedoken en ik zie dat de aflevering intussen is toegevoegd. Is dat bij jou en @Noorderling ook het geval? Alvast bedankt voor de terugkoppeling!

Yesss!!! Hij staat er tussen.

LeadmaN

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier missen wij deze aflevering nog steeds helaas!

Leksi
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo, hoe kan dat ??

LoveisLife

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wij missen deze aflevering ook

Noorderling

Level 1
  • 37Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

@Mariska Ziggo, hoe lang zou het moeten duren voordat de missende aflevering er is? Hij is nog steeds niet zichtbaar bij ons , Kan het aan het postcode gebied liggen?

Ashleyst

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Mariska Ziggo aflevering 5 van seizoen 2 is bij ons ook niet vinden. Wij gebruiken de ziggo App.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9614Posts
  • 1120Oplossingen
  • 4369Likes

Hi allen,

Er gaat helaas wat mis met enkele afleveringen bij Movies & Series en inderdaad; Cardinal seizoen 2, aflevering 5 valt hier ook onder. Het is bekend en we hopen deze snel weer toe te voegen. Via een interactieve Mediabox of CI+ Module is de aflevering als het goed is wel zichtbaar.

Ashleyst

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Alex Ziggo dank voor je reactie. Wat is de Module waar je naar refereert? 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9614Posts
  • 1120Oplossingen
  • 4369Likes
Ashleyst wrote:

@Alex Ziggo dank voor je reactie. Wat is de Module waar je naar refereert? 

Ah goede vraag! Ik doel hiermee op een Ci+ Module (heb m'n bericht nu aangepast)