sinds de winter voorbij is krijg op mijn tv de melding 48-32 en tv heeft alleen blokjes.
in het begin alleen bij overschakelen van zender maar nu iedere 2 / 3 minuten
met ventilator nog even kunnen oplossen maar nu wil ik graag een nieuwe humax 5300c
hoe kom ik daar aan, met groet, A de Wit
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dan kan je van Ziggo geen nieuwe krijgen.
Je kan dan je abonnement laten aanpassen en er eentje huren, of een nieuwe 5300c of 5200c kopen via marktplaats(meestal onder de 30 euro wel te krijgen).
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Is deze box huur of eigendom?
Hoi @A.G.L.M. de Wit ,
Staat hij wel vrij?Zo ja, dan word dat een nieuwe humax.Volgens mij levert ziggo die nog wel bij een swap, maar het kan ook zijn dat je een mediabox xl/next mini/humax 5500c krijgt.
Vul in ieder geval je profiel in.
Mijn eigendom
Je kan dan je abonnement laten aanpassen en er eentje huren, of een nieuwe 5300c of 5200c kopen via marktplaats(meestal onder de 30 euro wel te krijgen).
Ja, hij staat vrij. Op dezelfde plaats waar eerst de humax fox z stond. Sinds een jaar de humax 5300 en deze begon te storen toen het warmer werd.
Ik weet niet of je mijn nieuwe reactie al hebt gezien, maar daar kan je vast wat mee😉:
Visser_ schreef:
dank voor het meedenken
Graag gedaan @A.G.L.M. de Wit !
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.