melding “we hebben een nieuw apparaat gevonden dat je kunt koppelen met je mediabox afstandsbediening” blijft verschijnen

Iedere keer als ik de mediabox xl en de tv aanzet komt deze irritante melding. De afstandsbediening is reeds gekoppeld en functioneert ook gewoon op de tv. Toch blijft de melding verschijnen. Al terug naar fabrieksinstellingen gedaan, zonder resultaat.

Kasper Ummels
Gedreven Ontdekker
  • 7Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
9 Reacties 9

En wat zou dat nieuwe apparaat dan moeten zijn? Wat is de melding als u op "koppel" klikt?

Jan F.
Super Expert
Super Expert
  • 16294Reacties
  • 1295Oplossingen
  • 2751Likes

Als ik koppel klik, komt er de reeds gekoppelde tv te staan en rechts staat, koppel ander apparaat. Maar er is geen ander apparaat aangesloten

Kasper Ummels
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Misschien een domme vraag, maar nu gaan mediabox en TV toch wel aan met een druk op de knop?

Jan F.
Super Expert
Super Expert
  • 16294Reacties
  • 1295Oplossingen
  • 2751Likes

Jazeker, alles werkt zoals het hoort. Alleen die melding blijft steeds komen 

Kasper Ummels
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Tja, sorry, dan weet ik het ook niet meer. Wat voor TV is het? Misschien heeft @Teun vanuit zijn praktijkervaring dan nog een advies.

Jan F.
Super Expert
Super Expert
  • 16294Reacties
  • 1295Oplossingen
  • 2751Likes

Een Loewe concept L32

Kasper Ummels
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo @Kasper Ummels . @Jan F. . Ooit waren wij dealer van Loewe maar zijn daar (gelukkig) mee gestopt. Goed beeld en geluid hoor, maar instellen en menu was een drama vonden wij. Nu even het probleem, kun je met de onderstaande link iets? pagina 37 (instellen av-norm). Vermoed dat daar het probleem zit.

https://www.gebruikershandleiding.com/Loewe-Concept-L32/preview-handleiding-20597.html

Teun.

Teun
Expert
Expert
  • 3747Reacties
  • 156Oplossingen
  • 562Likes

Hoi Teun, bedankt voor je reactie.

Ik heb die tv ooit van mijn ouders overgenomen voor op de slaapkamer. is idd een prima ding, maar dat instellen…...haha. Ik heb eea geprobeerd wat jij zei maar ik kan alleen de functies selecteren zoals op de foto. Av1 Av2 en AVS Terwijl de mediabox op de HDMI ingang is aangesloten 

Kasper Ummels
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo @Kasper Ummels. Ik weet het dan ook niet meer. De tekst die je krijgt is niet van je tv maar van de box. Heb je de box al eens gereset of poosje spanning eraf??

Teun.

Teun
Expert
Expert
  • 3747Reacties
  • 156Oplossingen
  • 562Likes

Uitgelicht topic