1
Vraag
2
Reacties
Jan

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

melding in beeld over JBL Soundbar koppelen

dag, ik krijg om de paar minuten een melding in beeld dat ik mijn JBL soundbar met de afstandsbediening van de media box aan en uit kan zetten. Zie ook de foto die is bijgevoegd . Hoe kan ik die meldingen uitzetten? 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8988Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Jan  ,

 

Goed nieuws! Dit probleem is met de nieuwe software-update 4.38 opgelost.

 

Om de update 4.38 goed te monitoren wordt deze gefaseerd uitgerold. In de nacht van 22 op 23 maart zijn Noord-Brabant en Limburg eerst aan de beurt. Het kan maximaal drie dagen duren voordat de box de update heeft ontvangen. De rest van Nederland volgt naar verwachting een week later.

Je leest hier meer over deze update.

 

We horen graag of het is opgelost zodra de update is geïnstalleerd op je mediabox!

Bekijk in context

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Goedemiddag @jan! Inmiddels zijn we enkele weken verder en moet software-update 4.38 bij jou ook aanwezig zijn. Is het probleem met de melding die je continu naar voren kreeg opgelost? We horen het graag 🙂

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Dat is een storing die Ziggo aan het oplossen is.

Jan
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dag, dank voor je reactie. Is al bekend wanneer het opgelost zou moeten zijn?  Het ging een paar dagen goed, maar de melding verschijnt weer in beeld. Hoor graag

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Update datums zijn nooit bekend, zij worden tot het laatste moment getest en uitgerold als de update een verbetering is en niet meer problemen oplevert.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8988Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Jan  ,

 

Goed nieuws! Dit probleem is met de nieuwe software-update 4.38 opgelost.

 

Om de update 4.38 goed te monitoren wordt deze gefaseerd uitgerold. In de nacht van 22 op 23 maart zijn Noord-Brabant en Limburg eerst aan de beurt. Het kan maximaal drie dagen duren voordat de box de update heeft ontvangen. De rest van Nederland volgt naar verwachting een week later.

Je leest hier meer over deze update.

 

We horen graag of het is opgelost zodra de update is geïnstalleerd op je mediabox!

Jan
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hey Alex,

 

Dat is echt goed nieuws. Ik houd het in de gaten en laat het weten.\

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Goedemiddag @jan! Inmiddels zijn we enkele weken verder en moet software-update 4.38 bij jou ook aanwezig zijn. Is het probleem met de melding die je continu naar voren kreeg opgelost? We horen het graag 🙂

Jan
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

dag, zoals het er nu naar uitziet is het idd opgelost.  Nu al meer dan een week geen melding meer gekregen

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic