Manon1993
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

mediabox

hallo.

Ik hoorde van een aantal mensen dat iedereen een nieuw kasje krijgt.  Ik heb daar zelf geen brief of mail over ontvangen.

Er werd verteld dat de oude terug gestuurd moet worden en een nieuwe ervoor in de plaats komt. Kan ik hier wat meer info over krijgen ? 

Mvg Manon Roos

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
mathijse
Raadgever
  • 220Reacties
  • 13Oplossingen
  • 69Likes

Beste @Manon1993 ,

Dit geldt alleen voor klanten die de Mediabox XL in combinatie met de Extra Mediabox XL afnemen (het kleinere satelietbroertje van de Mediabox XL). De Extra Mediabox XL ondersteuning houdt binnenkort op. Vandaar dat deze groep klanten als alternatief twee maal de Mediabox Next krijgen aangeboden.

Indien u enkel de Mediabox XL afneemt, blijft ondersteuning bestaan en geldt dit alternatief niet.

Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd, zoniet dan kan misschien iemand op het forum hier u verder helpen.

Met vriendelijke groet,

Bram

Bekijk in context

3 Reacties 3
mathijse
Raadgever
  • 220Reacties
  • 13Oplossingen
  • 69Likes

Beste @Manon1993 ,

Dit geldt alleen voor klanten die de Mediabox XL in combinatie met de Extra Mediabox XL afnemen (het kleinere satelietbroertje van de Mediabox XL). De Extra Mediabox XL ondersteuning houdt binnenkort op. Vandaar dat deze groep klanten als alternatief twee maal de Mediabox Next krijgen aangeboden.

Indien u enkel de Mediabox XL afneemt, blijft ondersteuning bestaan en geldt dit alternatief niet.

Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd, zoniet dan kan misschien iemand op het forum hier u verder helpen.

Met vriendelijke groet,

Bram

Bekijk in context

Steefb
Expert
Expert
  • 8043Reacties
  • 1408Oplossingen
  • 2257Likes

Je bent verkeerd voorgelicht. Alleen de extra mediabox xl wordt uitgefaseerd.

Dan worden 2 nexten voor in de plaats aangeboden .

Bert!
Super Expert
Super Expert
  • 41308Reacties
  • 2337Oplossingen
  • 8617Likes

@Manon1993 Jouw Mediabox XL wordt binnenkort aangepast, mocht je over willen gaan naar een Next, dan is er een ander abonnement nodig, zoals TV MAX.

Meer uitleg over de upgrade van de Mediabox XL.

https://www.ziggo.nl/televisie/mediaboxen/mediabox-xl-upgrade-nu

Uitgelicht topic