1
Vraag
2
Reageer en help mee
Jean Surplus

Level 4
  • 87Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

mediabox xl

Omdat mijn vorige mediabox xl het begeven had heb ik een nieuwe ontvangen. Echter bij bron vermelding staat bij HDMI1 waar hij op aangesloten is onbekend.  Bij het installeren kreeg ik een foutmelding omdat de box ook nog aan het bijwerken was. Daarna met de hand geinstalleerd. Bij de installatie stap 3 kreeg ik een scherm om een kanaal bij te kiezen. Twee kanalen onder of boven of iets dergelijks met een klein tv scherm waar NED1 te zien was. Toen kwam ik niet verder. Dus maar uitgezet en toen weer aan. Kreeg gelijk beeld alleen de bron vermelding van bijv. Ziggo wat ik bij de vorige kreeg staat er niet. Wel dus hdmi1 met onbekend toestel. Is dat nog bij te werken en is de installatie van de mediabox xl 7400 wel geslaagd?

6 Reacties 6
RoWi.

Level 20
  • 18504Posts
  • 766Oplossingen
  • 6352Likes

De naam van het apparaat op HDMI 1 kan je vermoedelijk zelf ook veranderen. Niet direct een reden om te twijfelen aan de installatie.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @Jean Surplus , 

Wat frustrerend dat het met de installatie niet helemaal soepel is verlopen. Ik begrijp alleen niet helemaal waar je tegenaan loopt. Heb je de mogelijkheid om dit op foto's te laten zien? Dan help ik je graag verder!

Jean Surplus
Topicstarter
Level 4
  • 87Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

@Marije Ziggo Dat schermpje krijg ik niet meer. Dus ook geen foto's .  De installatie is voor de rest goed verlopen. Toen ik hem uitgezet had en weer aan kreeg ik gewoon beeld. Alleen begreep ik niet hoe ik verder moest bij stap 3. Met dat kanaal omhoog of naar beneden. Ging niet verder. Maar nu geen problemen. Alleen gisteren toen moest ik de box resetten. Kon niets meer opnemen of afspelen. Ik weer ook niet welke lampjes er branden op de mediabox. Ik zie een telefoontje en bij het opstarten offline.  Daarna lijkt mij het telefoontje te branden en verder niets. Ik heb de telefoon  niet aangesloten op de box. Wel op het modem.  

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Het rode telefoontje geeft aan dat er geen telefoonlijn is aangesloten op de box, dat klopt. Dus dat kan geen kwaad, @Jean Surplus 😉 

Begrijp ik het nu goed dat alles nu wel gewoon goed werkt en de installatie succesvol is doorlopen?

Jean Surplus
Topicstarter
Level 4
  • 87Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

@Marije Ziggo Ja hoor. Hartelijk dank

Jean Surplus
Topicstarter
Level 4
  • 87Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

@Marije Ziggo Alleen bij de bron geeft hij aan onbekend op HDMI 1

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic