1
Vraag
2
Reacties
Bloo

Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

mediabox xl

sinds de update van de software op de mediabox xl geeft ie aan warm te zijn en binnen enkele ogenblikken uit te schakelen. Dat gebeurt dus ook! Dit is heel erg vervelend en is nooit voorgevallen in de vorige versie. Wat is de oplossing?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Bloo
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Het warm worden en uitvallen van de Mediabox XL is geen goed teken! Jammer dat de tips van @Bert het probleem niet hebben opgelost. Ik vermoed dat er dan toch een probleem is met de ventilator in de Mediabox XL, waardoor de mediabox zo warm wordt en vervolgens uitvalt. 

Bij deze heb ik een vervangende Mediabox XL voor je op de post gedaan. Deze ontvang je binnen enkele werkdagen kosteloos via Post NL thuis bezorgd. De oude Mediabox XL kan je naar ons retourneren in de doos van de nieuwe Mediabox XL. Ik raad je aan om het verzendbewijsje wel even goed te bewaren. Laat je ons weten of de problemen met de nieuwe Mediabox XL zijn opgelost? 🙂

Bekijk in context

Bloo
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hi Cecilia, dat is goed te horen. Hopenlijk is het probleem dan opgelost. Dank voor de snelle reactie.

Hartelijke groet

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Even voor de zekerheid, onder en aan de zijkant zitten roosters die soms vrij snel vol zitten met stof.

Zo ja, even met een stofzuiger er langs.

Zo nee, laat het hier weten.

Bloo
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Helaas. Heb schoongemaakt, maar vanavond was het weer foute boel. Middenin detective valt ie uit. Heel vervelend!! Wat nu?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic, mogelijk morgen al.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Bloo
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Het warm worden en uitvallen van de Mediabox XL is geen goed teken! Jammer dat de tips van @Bert het probleem niet hebben opgelost. Ik vermoed dat er dan toch een probleem is met de ventilator in de Mediabox XL, waardoor de mediabox zo warm wordt en vervolgens uitvalt. 

Bij deze heb ik een vervangende Mediabox XL voor je op de post gedaan. Deze ontvang je binnen enkele werkdagen kosteloos via Post NL thuis bezorgd. De oude Mediabox XL kan je naar ons retourneren in de doos van de nieuwe Mediabox XL. Ik raad je aan om het verzendbewijsje wel even goed te bewaren. Laat je ons weten of de problemen met de nieuwe Mediabox XL zijn opgelost? 🙂

Bloo
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hi Cecilia, dat is goed te horen. Hopenlijk is het probleem dan opgelost. Dank voor de snelle reactie.

Hartelijke groet

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic