1
Vraag
2
Reacties
Jeanne1

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

mediabox xl (traag opstarten)

Mediabox werkt goed maar had nog een vraag . Ik heb dus nieuwe mediabox. Misschien is het normaal maar bij aanzetten TV en Box krijg ik eerst: Loewe in beeld: dan Welkomst teksten in alle talen: dan Ziggo: dan Even Geduld in alle talen. Duurt echt wel aantal minuten voor alles werkt en de TV echt aangaat. Vraag is dit normaal bij nieuwe box of moet ik er iets aan doen? De schakelaar van box uitzetten en de stekker eruit dat heb ik intussen al gedaan. Dat maakt dus geen enkel verschil. Als iemand het weet of ook zo heeft hoor ik het
Groet Jeanne

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 76902Posts
  • 5228Oplossingen
  • 22741Likes

Hoe staan de stand by instellingen?

Energieverbruik en stand-by | Klantenservice | Ziggo

Snelle start
Als je kiest voor 'Snelle start' zal je Mediabox XL in stand-by iets meer stroom verbuiken, maar hij start binnen een paar seconden op. 

Trage start
Als je kiest voor 'Trage start' dan zal de Mediabox XL iets minder stroom verbruiken dan bij 'Snelle Start'. Het duurt wel ongeveer een minuut voordat de Mediabox XL uit stand-by komt zodra je op de aan-knop drukt.

Eco-modus

Wil je dat je Mediabox XL zo min mogelijk stroom verbruikt in stand-by? Kies dan voor 'Eco-modus'. Let wel op, aan de Ecostand zitten een aantal nadelen:

• Als je de Mediabox XL als modem gebruikt kun je niet internetten en bellen.
  • Na het aanzetten van de mediabox duurt het tot drie minuten tot de box volledig is opgestart. Tot dat moment kun je wellicht nog niet alle functies (zoals bijv. Netflix) gebruiken. Je hebt dus iets meer geduld nodig.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 76902Posts
  • 5228Oplossingen
  • 22741Likes

Hoe staan de stand by instellingen?

Energieverbruik en stand-by | Klantenservice | Ziggo

Snelle start
Als je kiest voor 'Snelle start' zal je Mediabox XL in stand-by iets meer stroom verbuiken, maar hij start binnen een paar seconden op. 

Trage start
Als je kiest voor 'Trage start' dan zal de Mediabox XL iets minder stroom verbruiken dan bij 'Snelle Start'. Het duurt wel ongeveer een minuut voordat de Mediabox XL uit stand-by komt zodra je op de aan-knop drukt.

Eco-modus

Wil je dat je Mediabox XL zo min mogelijk stroom verbruikt in stand-by? Kies dan voor 'Eco-modus'. Let wel op, aan de Ecostand zitten een aantal nadelen:

• Als je de Mediabox XL als modem gebruikt kun je niet internetten en bellen.
  • Na het aanzetten van de mediabox duurt het tot drie minuten tot de box volledig is opgestart. Tot dat moment kun je wellicht nog niet alle functies (zoals bijv. Netflix) gebruiken. Je hebt dus iets meer geduld nodig.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic